וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: אליהו וטימור לא התאמנו. אדלשטיין: "המשימה גדולה"

29.8.2017 / 22:50

הפורווד חולה, הגארד עדיין סובל מפציעה, אך שניהם צפויים לשחק נגד איטליה במשחק הפתיחה בחמישי. המאמן: "אני יודע שתהיה התרגשות". דאוסון: "אין ספק שהקהל זה פלוס ענק בשבילנו"

צילום מסך

נבחרת ישראל ערכה הערב (שלישי) אימון נוסף לקראת פתיחת היורובאסקט, כשהפעם היה זה במסגרת הטורניר, ולפי חוקיה הנוקשים של פיב"א. השחקנים הגיעו להיכל כשעתיים לפני האימון לצילומים לדף הרשמי של הטורניר, כשכמה שעות לפני כן נכנסו 12 שחקני הסגל, אחרי ניפויו של עמית שמחון, למלון הילטון שמארח את כל הנבחרות. השחקנים ישהו במלון לאורך כל האליפות בארץ.

הגארד בר טימור, שנקע את הקרסול באימון אמש, לא נטל חלק באימון וכך גם ליאור אליהו החולה שכלל לא הגיע. שניהם צפויים לשחק ביום חמישי מול איטליה. הבוקר הודיעו באיגוד הכדורסל כי כל הכרטיסים למשחק נמכרו, ויד אליהו יהיה מלא לחלוטין במשחק הבכורה של ישראל באליפות. נשארו מספר כרטיסים מצומצם לקראת המשחק נגד ליטא ביום שבת.

עוד בנושא:
ניקולו מלי: "ישראל היא הפייבוריטית, אנחנו לא איטליה הגדולה"
דירוג שחקני היורובאסקט: עומרי כספי במקום ה-18, ומי בפסגה?
איך נראה עומרי כספי בעיניהם של המומחים הזרים? יצאנו לבדוק

ארז אדלשטיין מאמן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
סופר את הדקות. ארז אדלשטיין/ברני ארדוב

המאמן ארז אדלשטיין אמר לפני האימון: "אנחנו מכבדים את נבחרת איטליה, אין פה פייבוריטיות. מלי ודאטומה משחקים בפנרבחצ'ה, האקט חזר ליורוליג. המאמן מאוד מנוסה ואין פייבוריטים במשחק שכזה. אני יודע שתהיה התרגשות פה. אנחנו התברכנו, הדור הזה של השחקנים והמאמנים, להיות חלק מזה. המשימה גדולה".

על ליאור אליהו: "הוא חולה עם חום גבוה. הוא היה בחדר עם עמית שמחון שחזר חולה. בר היה פצוע בקרסול, אבל אני מעריך ששניהם יהיו בסדר".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שון דאוסון שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
"התבגרתי וצברתי ניסיון". שון דאוסון/ברני ארדוב

שון דאוסון: "אנחנו באים להילחם ולנסות לנצח כל משחק כמו בהכנה ולא משנה מי הפייבוריט. אין ספק שהקהל זה פלוס ענק בשבילנו וכולם מתרגשים לקראת זה. יש לנו הרבה כלים והרבה דרכים להתקיף ולהגן. המפתח הוא לשחק ביחד. אין ספק שלאיטליה יש יותר ניסיון, אבל הכול זה על הנייר. הוכחנו בעבר שאנחנו קבוצה טובה ונוכיח שוב אני מקווה. התבגרתי וצברתי ניסיון, ואני מקווה ליישם את זה ולעזור לנבחרת לנצח".

עומרי כספי שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
עומרי כספי באימון/ברני ארדוב
גל מקל שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
גל מקל/ברני ארדוב
ריצ'רד האוול שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
ריצ'רד האוול/ברני ארדוב
ארז אדלשטיין מאמן נבחרת ישראל עם גל מקל. ברני ארדוב
ארז אדלשטיין עם גל מקל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully