וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא המדינה בירך את טל פליקר, שחגג: "זה היום המיוחד בחיי"

29.8.2017 / 19:50

הג'ודוקא נשמע נרגש אחרי זכייתו במדליית הארד באליפות העולם: "שום דבר ממה שחוויתי עד כה לא דומה לזה, חלום שהתגשם". רובי ריבלין: "אתה עוד תהיה אלוף עולם ותביא מדליה אולימפית"

טל פליקר ג'ודוקא ישראלי. רויטרס
הישג נהדר. טל פליקר חוגג/רויטרס

הג'ודאים הבולטים של ישראל - ירדן ג'רבי ואורי ששון לא משתתפים אומנם באליפות העולם שנערכת בימים אלו בבודפשט, אבל טל פליקר סיפק גאווה גדולה לג'ודו הישראלי כשזכה במדליית ארד בקטגוריית משקל של עד 66 קילוגרמים. בעקבות ההצלחה יקבל פליקר 60 אלף שקל מהקרן המשותפת לוועד האולימפי בישראל, משרד התרבות והספורט והמועצה להסדר ההימורים בספורט. אורן סמדג'ה יקבל 30 אלף שקלים.

עוד בנושא:

כבוד: טל פליקר זכה במדליית ארד, גילי כהן הפסידה בקרב על המדליה

טל פליקר ג'ודוקא ישראלי עם מדליית הארד (מימין). AP
יש מדליה. טל פליקר, מימין/AP

זמן קצר אחרי הזכייה אמר טל פליקר הנרגש: "זה היום המיוחד בחיי, שום דבר ממה שחוויתי עד כה לא דומה למדליה באליפות העולם. כשהייתי בן 10 צפיתי בטלוויזיה עם אבא שלי באליפות העולם בג'ודו ואמרתי לו אבא אני רוצה להיות אלוף עולם. אז היום אני עדיין לא אלוף העולם, אבל מדליית ארד באירוע הענק הזה זה חלום שהתגשם וזו התמורה הכי גדולה להשקעה האינסופית שלי מגיל צעיר בענף הזה שהפך להיות כל חיי. אני רוצה להודות לאורן סמדג'ה וכל הצוות כאן שליוו אותי ביום הזה שהיה יום גדוש ברגשות ובקרבות קשים מאוד. אין לי יותר מילים לתאר את האושר הגדול שאני חש".

פליקר זכה לפרגונים מקיר לקיר בעקבות זכייתו ונשיא המדינה רובי ריבלין בירך: "אתה לוקח כעת את מדליית הארד וזו רק ההתחלה. אני בטוח שעם היכולות שלך אתה עוד תגיע רחוק רחוק ותהיה אלוף העולם ותביא לנו גם מדליה באולימפיאדה. יגעת ומצאת תאמין. המתמיד מגיע להישגים ורואה את התוצאות. כל הכבוד לך, כולנו מאוד גאים בך מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully