וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג שחקני היורובאסקט: עומרי כספי נבחר במקום ה-18 באליפות

כוכב נבחרת ישראל השתחל לעשירייה השנייה של דירוג השחקנים הטובים ביותר באליפות על פי אתר "יורוהופס". זאזה פאצ'וליה מגיאורגיה רק במקום ה-20, מרקו בלינלי מדורג 15, ואלנצ'יונאס 12

שחקן נבחרת ישראל עומרי כספי. באדיבות ההתאחדות הפולנית, אתר רשמי
רק במקום ה-18. עומרי כספי/אתר רשמי, באדיבות ההתאחדות הפולנית

יומיים בלבד לפני פתיחת היורובאסקט, באתר "יורוהופס" עוסקים בדירוגים לקראת האליפות והיום (שלישי) פורסמה באתר רשימה חלקית של 20 הכדורסלנים הכי טובים באליפות שתיערך בחלקה בישראל, שלה יש נציג אחד בלבד בטופ 20 ואתם יודעים במי מדובר. עומרי כספי הצליח להשתחל למקום ה-18 בדירוג של האתר. "מדובר באחד השחקנים הכי גדולים בהיסטוריה של הכדורסל הישראלי והמטרה של כספי פשוטה - להעלות את ישראל לפחות לטופ 8 בטורניר". כך נכתב באתר על הפורוורד הישראלי שהצטיין במשחקי ההכנה ורשם ממוצעים של 16.4 נקודות, 7.4 ריבאונדים ו-3.2 אסיסים למשחק באליפות הקודמת.

זאזה פאצ'וליה, הסנטר של נבחרת גיאורגיה שתשחק בבית של ישראל, דורג רק במקום ה-20. מרקו בלינלי מאיטליה מדורג 15, יונאס ואלנצ'יונאס מליטא מדורג 12 ואת העשירייה השניה מוביל ריקי רוביו רכז נבחרת ספרד. מחר תפורסם העשירייה הראשונה שתכלול לבטח את האחים גאסול מספרד ואת דניס שרודר כוכב נבחרת גרמניה. שמות גדולים שלא הגיעו ולא ייכללו הם של מילוש תיאודוסיץ' וניקולה יוקיץ' כוכבי נבחרת סרביה וכמובן יאניס אנטטוקומפו כוכב נבחרת יוון שגם הוא הבריז ברגע האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully