וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: גיא לוזון הקפיא את החתמת הזר השישי. ממתין לשלומי אזולאי

29.8.2017 / 12:25

הולמאר איולפסון נרשם כזר השישי בבקרה אך לא נמצא בתכניות של המאמן, שמעדיף לצרף זר נוסף בינואר. שחקנים בקבוצה: "שיטת שלושת הבלמים לא התאימה. גיא עושה נכון שחוזר למערך הרגיל"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

אחרי תקופה ארוכה בה התאמן עם קבוצת המנודים, הבלם האיסלנדי הולמאר איולפסון שנותר הזר האחרון שעדיין לא מצא קבוצה, נרשם כזר השישי של הקבוצה לאחר שהמאמן גיא לוזון אישר להנהלה כי הוא לא מעוניין לצרף זר נוסף וממתין לשלומי אזולאי. לוזון הבהיר כי איולפסון לא נמצא בתכניות המקצועיות שלו ובמועדון מאמינים שיושאל עד תום החלון. המאמן לא מעוניין בזר שישי גם ללא קשר לעסקת אזולאי והבהיר כי הוא מעדיף לשמור את האפשרות הזאת לחודש ינואר.

לאחר ההתקדמות בעסקת אלירן עטר, היום תיערך פגישה נוספת במטרה לסגור את המעבר. שחקנים בקבוצה הגיבו אתמול על הידיעה לפיה גיא לוזון נוטה לרדת משיטת שלושת הבלמים וגם מה-4:3:3 אותו תרגל במחנה ולחזור לשיטה שאפיינה את הקבוצה בעונה שעברה. "גיא עושה נכון שהוא חוזר למערך הרגיל. שיטת שלושת הבלמים לא התאימה. השיטה הקודמת נכשלה בעונה שעברה בגלל איכות הסגל. העונה יש לנו הרבה יותר סיכוי להצליח איתה. כולם ראו את ההבדלים במשחק מול באר שבע".

עוד בנושא:

המדריך לירידה מהירה אל הקרקע: מכבי חיפה צריכה ללמוד מהניצחון על באר שבע
בפעם הראשונה: תקציב מכבי חיפה יחצה את רף מאה מיליון השקלים
ראש בראש: סלליך הפיח תקוות בקהל הירוק, אוחנה לא הצליח להשפיע

גיא לוזון מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
רוצה לשמור את האופציות פתוחות. לוזון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully