וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: איתן טיבי שוחרר מהסגל בגלל זעזוע מוח, צדק צפוי לפתוח לצד טב"ח

29.8.2017 / 15:00

בלם מכבי תל אביב עדיין סובל מסחרחורות, שיר צדק ישחק במרכז ההגנה, עומר דנינו זומן כמחליף לקראת המשחק מול מקדוניה (שבת, 21:45, כאן 11). אלישע לוי התייחס להמשך דרכו: "מאמן צריך לקבל שני קמפיינים, עופר עיני הוא איש של מילה"

עריכה: מתן חדד

נבחרת ישראל פתחה הבוקר (שלישי) רשמית את ההכנות לקראת צמד המשחקים מול מקדוניה (מוצ"ש, האצטדיון העירוני בחיפה, 21:45, שידור בכאן11) ואיטליה (שלישי הבא, רג'יו אמיליה) במסגרת מוקדמות המונדיאל.

המאמן אלישע לוי לא כלל בסגל שלו את אופיר מרציאנו, ניר ביטון ועומר אצילי, ועוד לפני פתיחת האימונים נראה כי גם הפעם השלד הקבוע של המאמן ימשיך בהרכב, והוא יערוך שינויים קלים.

בלם מכבי תל אביב איתן טיבי שוחרר היום מהסגל, כך ששיר צדק צפוי לפתוח במרכז ההגנה לצד טל בן חיים. טיבי לא התאמן הבוקר אחרי שהתלונן על כאבי ראש וסחרחורות, כתוצאה מזעזוע מוח שספג ביום ראשון במשחק של מכבי תל אביב מול קרית שמונה. מי שזומן במקום טיבי לסגל הוא עומר דנינו, בלם מכבי פתח תקוה.

עוד בנושא
נבחרת ישראל: הרוש וחמד חזרו לסגל, זימון בכורה לקבהא
מכבי תל אביב בדקה את האפשרות לצרף את אנטואן קונטה
מ.ס. אשדוד תנסה לבטל את העונש של ניר ברדע: "חייבים לתקן את האי צדק"

שחקני הנבחרת מתאמנים/יוסי ציפקיס

עמדת השוער אינה נעולה, כשבנוסף לעומרי גלזר, אלישע לוי שוקל גם את אופציית אריאל הרוש. בן ביטון ואופיר דוידזאדה (טאלב טואטחה גם הוא בתמונה, אך לוי מעדיף כרגע את מגן מכבי תל אביב שמשחק בקביעות) אמורים להיות המגנים.

אלמוג כהן, ביברס נאתכו, טל בן חיים וערן זהבי ישחקו ונראה כי ההתלבטות של המאמן קשורה בעיקר לשני השחקנים שישלימו את החלק ההתקפי. נראה כי אחד מבין תומר חמד או מונאס דאבור, שנמצא בכושר נהדר, יפתחו בהרכב. גם ליאור רפאלוב ודן איינבינדר נמצאים בתמונה. אם לוי יפתח עם שלישייה במרכז הקישור, כפי שעשה בכל המשחקים מלבד במשחק מול ליכטנשטיין, איינבינדר יקבל את הקרדיט.

בהתאחדות לכדורגל מדברים עדיין על חשיבות המשחק שישפיע גם על בחירת המאמן. על פי ההסכם, עופר עיני התחייב להודיע לאלישע לוי אם ימשיך בכתב עד חודש נובמבר. הוא מתכוון לעשות זאת כבר לאחר צמד המשחקים הקרוב. למרות שהודיע על המשך דרכו לקדנציה נוספת באמצעות התקשורת, עיני טרם הודיע למאמן עצמו בכתב על עתידו. ניצחון על מקדוניה ויכולת טובה מול איטליה ללא קשר לתוצאה, ולוי אמור להמשיך.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
מאמן נבחרת ישראל אלישע לוי. יוסי ציפקיס
"באים כדי לתקן". לוי/יוסי ציפקיס

הנבחרת תחסר כמובן את אלי דסה, רמי גרשון ובירם כיאל הפצועים. מחר תערוך הנבחרת אימון ערב. בראשון אחר הצהריים היא תמריא למילאנו לקראת המשחק באיטליה.

אלישע לוי קיים הבוקר מסיבת עיתונאים לקראת המשחק ואמר: "ההפסד לאלבניה זה אחד הדברים המאכזבים. ההפסד הזה היה יוצא דופן בקמפיין. כולנו היינו מאוכזבים מהתוצאה וגם מהדרך. לא שיחקנו טוב בהתמודדות הזאת. היה הרבה מה ללמוד אחרי המשחק הזה. חודשיים וחצי זה המון זמן ואנחנו סוחבים את זה איתנו. בהתאם לכך זומן סגל ואנחנו נעשה הכול כדי לתקן את הרושם. זו הזדמנות להחזיר את האמון של הקהל. הקהל רוצה לראות נבחרת מחויבת שעושה הכול כמו במשחקים רבים בקמפיין. זה לא היה במשחק האחרון ואנחנו נעשה הכול כדי לתקן. יש לנו נטייה לא להעריך את מקדוניה כמו שהיה נגד אלבניה. יש להם נבחרת טובה מאוד, מצפה לנו משחק קשה. אנחנו מצפים לבוא אחרת מאשר מול אלבניה".

מאמן נבחרת ישראל אלישע לוי. יוסי ציפקיס
"המון זרים בקישור והגנה"/יוסי ציפקיס

על מדיניות הזימונים שלו אמר אלישע לוי: "עומרי גלזר כמו אוחנה, כמו מנור סלומון הם שחקנים של נבחרת הצעירה שנמצאים פה כי אני מאמין בהם. הם בתמונה. אחרי שדודו גורש איבד את המקום שלו בבאר שבע זה משפיע על הנבחרת. אני רוצה לייצר היררכיה בעמדת השוער ולרוץ קדימה. את גלזר אני רואה כל שבת, את הרוש אני רואה באמצעות התוכנה. אני מכיר את כל השוערים, בסופו של דבר מי שיקבל את הצ'אנס הוא יצטרך לקחת אותו".

בנוגע לעתידו האישי אמר לוי: "עופר עיני הוא אדם של מילה. אני עובד ועושה את המקסימום. לדעתי מאמן צריך לקבל שני קמפיינים. אבל אני בשלב הזה מרוכז במשחק וסיכומים נעשה בסוף הקמפיין".

לוי הוסיף כי: "המצב כיום הוא שבכדורגל הישראלי יש המון קשרים ושחקני הגנה זרים ובזה אני לא אשם. ככלל אני מעדיף לשלב בהרכב שחקן שמשחק ולא ליגיונר שיושב על הספסל. לנבחרת מגיעים שחקנים שנמצאים בכושר הטוב ביותר ברגע נתון".

שחקן נבחרת ישראל איתן טיבי. יוסי ציפקיס
נעדר. טיבי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully