וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דוראנט: "אני לא יכול לחכות לראות את תאודוסיץ' משחק"

כוכב גולדן סטייט הביע את הערצתו לרכז שהצטרף לקליפרס, אותו פגש פעמיים באולימפיאדה האחרונה: "בקיץ שעבר הוא מסר את המסירה הכי יפה שאי פעם ראיתי, מכל אחד. הוא בלבל אותי לגמרי"

שחקן נבחרת סרביה מילוש תאודוסיץ'. קובי אליהו
מחמאות מאלוף NBA. מילוש תאודוסיץ'/קובי אליהו

לפני כשנה, באולימפיאדת ריו, ארצות הברית וסרביה נפגשו פעמיים בטורניר הכדורסל. בשני המקרים (כולל בגמר) יצאה נבחרת הפסים והכוכבים עם ידה על העליונה, אך מסתבר שזה לא מנע אחד הכוכבים הגדולים של האמריקאים, קווין דוראנט לסמן מושא הערצה חדש - מילוש תאודוסיץ'. ה-MVP של הגמר האחרון ב-NBA התארח בפודקאסט של ביל סימונס, וכשנשאל על לוס אנג'לס קליפרס המתחדשת, פתח במונולוג מלא התלהבות לגבי הרכז הסרבי.

"אני לא יכול לחכות לראות אותו משחק", אמר, "בקיץ שעבר הוא מסר את המסירה הכי יפה שאי פעם ראיתי. כולנו חשבנו לעצמנו: 'איך לעזאזל הוא עשה את זה?'. הוא רץ לעבר קו הבסיס, ומסר מעבר לראש שלו למרות ששניים שמרו עליו, ומצא שחקן פנוי לשלוש. זה בלבל אותי לגמרי, הסתובבתי במעגל. חשבתי: 'זו המסירה הכי יפה שראיתי, מכל אחד'. אני נרגש לראות כיצד ישחק ב-NBA".

על הקליפרס: "היה אפשר לראות שהם צריכים חיים חדשים ואנרגיות חדשות. היו צריכים להחליף שחקנים או להביא שחקן גדול. עכשיו זה מרגיש שהם יצליחו".

עוד בנושא

מרחב התמרון הצר של קליבלנד, הירך של תומאס: מה קורה עם הטרייד?
טופ מודל: מבחן ה-NBA של לוקה דונצ'יץ' לקראת פתיחת היורובאסקט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully