וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: ג'ראלד בברלי במגעים מתקדמים עם המועדון

28.8.2017 / 19:37

הסנטר האמריקאי (23, 2.03) ששיחק בעונה שעברה בקאנטון צ'ארג' מליגת הפיתוח עשוי להיות הזר הרביעי בסגל של שמוליק ברנר. בעונת 2015/16 שיחק שישה משחקים ביורוקאפ עם טלקום בון

ג'ראלד בברלי, מכבי ראשון לציון,. AP
יגיע לראשל"צ? בברלי עושה הגנה/AP

מכבי ראשון לציון נמצאת במגעים מתקדמים עם הסנטר האמריקאי ג'ראלד בברלי ששיחק בעונה שעברה במדי קאנטון צ'ארג' מליגת הפיתוח. לוואלה! ספורט נודע כי הכתומים נמצאים בקשר עם השחקן ונציגיו, ומקווים לסגור את העסקה כבר בימים הקרובים כשבברלי יהיה הזר הרביעי שיצטרף למועדון.

בברלי (23, 2.03) הוא בוגר אוניברסיטת דימן מדיויז'ן 2 של המכללות, כשהוא זוכה לשחקן ההגנה של השנה במחוז שלו במשך שנתיים. אחרי שלא נבחר בדראפט ה-NBA חתם בטלקום בון הגרמנית, אך שוחרר אחרי שמונה משחקים בלבד, שישה מתוכם ביורוקאפ, כשהוא רושם 2.7 נקודות ו-1.2 ריבאונדים למשחק ב-8 דקות להתמודדות.

בעונה שעברה נבחר בדראפט ליגת הפיתוח והגיע לקאנטון צ'ארג', קבוצת הבת של קליבלנד, במדיה רשם כמה משחקים טובים וסיים את העונה עם מספרים של 5.2 נקודות ו-3.7 ריבאונדים ב-11.7 דקות בממוצע.

עוד בנושא
מוטי דניאל: "למה אין בנבחרת שחקנים ממכבי? זו שאלה שצריכה להישאל"
הפועל אילת: הגארד עמית עבו חתם לשלוש שנים במועדון
מכבי אשדוד: סוכם מעברו של אלכס צ'וברביץ' מחולון, אדם הוניג חתם

הסגל של שמוליק ברנר, שכבר החל להתאמן כולל בשלב זה שלושה זרים - ג'ייסון סיגרס, דרו קרופורד ומארק טולפסן. בגזרת הישראלים החתימה הקבוצה הקיץ את יניב סולומון והוא הצטרף לארבעה שחקנים מהעונה שעברה - הקפטן ניצן חנוכי, הרכזים אבי בן שימול ועודד ברנדווין וסנטר נבחרת ישראל עידן זלמנסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully