וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: צ'לסי סיכמה עם ארסנל על רכישת אלכס אוסקלייד צ'מברליין

חוצה את הכביש: הבלוז ישלמו 35 מיליון ליש"ט על הקשר, שסירב לחתום על חוזה חדש אצל התותחנים ועוזב שנה לפני סיום החוזה. צפוי לעבור את הבדיקות הרפואיות במתקן של נבחרת אנגליה

אלכס אוקסלייד צ'מברליין, שחקן ארסנל. AP
עוזב אחרי שש עונות. אוקסלייד צ'מברליין/AP

צ'לסי וארסנל סיכמו על מעברו של אלכס אוקלייד צ'מברליין לאלופת אנגליה, כך מדווח היום (שני) ב'סקיי'. הבלוז רצו מאוד להתחזק בקשר בן ה-24 מאז תחילת הקיץ, ונלחמו על שירותיו מול ליברפול וגם מול התותחנים, שקיוו לפתות את אוקסלייד צ'מברליין להישאר. הקבוצה של ארסן ונגר אף הציעה לשחקן חוזה חדש ומרשים, עם שכר של 180 אלף ליש"ט לשבוע, אך הוא העדיף לעזוב שנה לפני תום החוזה הנוכחי שלו ולעבור ליריבה הלונדונית מסטמפורד ברידג'.

אוקסלייד צ'מברליין מתאמן בימים אלה עם סגל נבחרת אנגליה, לקראת המשחקים מול מלטה וסולבקיה במוקדמות המונדיאל, והוא צפוי לעבור חלק נרחב מהבדיקות הרפואיות שלו בצ'לסי במתחם האימונים של הנבחרת. כעת נותר לו לסגור את תנאיו מול הבלוז ולהשלים את המעבר לקבוצה של אנטוניו קונטה.

אוקסלייד צ'מברליין גדל במחלקת הנוער של סאות'המפטון, ואחרי עונה מרשימה במדי הקדושים כאשר שיחקו בליגה השלישית (ועלו לשנייה), הוא נרכש על ידי ארסנל תמורת 12 מיליון ליש"ט. במדי התותחנים הוא רשם 130 הופעות ליגה, וכבש תשעה שערים. הוא זכה עם הקבוצה בשלושה גביעים ושלוש פעמים במגן הצדקה, אך לא הצליח לשים את ידו על צלחת האליפות, דבר שיקווה לעשות במדי צ'לסי. הוא גם מחזיק ברקורד לא רע בכל מה שקשור בנבחרת - שם רשם 27 הופעות וכבש שישה שערים.

עוד בנושא

צפו בעוסמאן דמבלה מוצג בברצלונה: "לא באתי להחליף את ניימאר"
בורוסיה דורטמונד הציגה את אנדריי ירמולנקו: "רדפנו אחריו זמן רב"
בדרך לפ.ס.ז': הרמז החדש של אמבפה והתמונה המפלילה של המחליף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully