וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דידייה דשאן: "אמבפה עובר קבוצה, אבל נשאר בליגה הצרפתית"

מאמן הנבחרת אישר את המעבר הצפוי של כוכב מונאקו לפריס סן ז'רמן, תמורת 180 מיליון יורו. השחקן מחק את מונאקו מהרשתות החברתיות שלו, סטבן יובטיץ' שצפוי להחליפו צולם במדי הקבוצה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חשבון האינסטגרם של אמבפה, בלי הכיתוב "שחקן מונאקו"/מערכת וואלה!, צילום מסך

פריס סן ז'רמן הייתה חתומה ממש לא מזמן על העסקה הגדולה אי פעם, כאשר רכשה את ניימאר מברצלונה תמורת 222 מיליון יורו. כעת, סגנית אלופת צרפת נמצאת על סף העסקה השנייה הכי גבוהה בתולדות הכדורגל: רכישתו של קיליאן אמבפה, ילד הפלא של האלופה מהעונה שעברה מונאקו. הסכום: 180 מיליון יורו.

על פי כלי התקשורת בצרפת, המשא ומתן בין הפריזאים לבין מונאקו הגיע לסיומו המוצלח והקבוצה מעיר האורות הקדימה את ריאל מדריד במרדף אחר הכוכב העולה, שהדהים את היבשת בעונה שעברה. כדי להישאר בתוך חוקי הפייר פליי של אופ"א, פריס סן ז'רמן צפויה להביא עכשיו את אמבפה בעסקת השאלה בלבד, כאשר בחוזה יהיה סעיף שיחייב אותה לרכוש אותו בקיץ הבא.

עוד בנושא:

העברות בעולם, 28.8: "המסתורין סביב עסקת קוטיניו לברצלונה"
כדורגלן נפגע ממכת ברק במהלך משחק ומת על כר הדשא
קלופ התלהב: "תצוגה מושלמת, הצעד הבא". ביקורת על ונגר: "השבוע הבודד בחייו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יובטיץ' במונאקו?/מערכת וואלה!, צילום מסך

בינתיים, נראה כי אמבפה, שהגיע לקליירפונטיין והצטרף לחבריו לנבחרת צרפת לקראת המשחקים הבינלאומיים השבוע, כבר מוכן למעבר והוא הוריד מהחשבונות השונים שלו ברשתות החברתיות את הכיתוב "שחקן מונאקו". מעבר לכך, בתמונות שדלפו לרשת נראה סטבן יובטיץ', ששייך לאינטר ושיחק בחצי העונה שעברה בסביליה, כשהוא לובש חולצה של מונאקו, כך שנראה כי הקבוצה מהנסיכות כבר מצאה לה מחליף.

מי שהוסיף שמן למדורה היה מאמן הנבחרת דידייה דשאן, שאמר: "קיליאן עובר מועדון, אבל נשאר בליגה הצרפתית. העתיד יגיד האם הוא לקח החלטה נכונה".

מעבר לאמבפה, מונאקו ככל הנראה עומדת להיפרד משחקן נוסף. תומא למאר, שהיה על הכוונת של ארסנל למשך תקופה ארוכה, נמצא על סף מעבר דווקא לליברפול על פי "ל'אקיפ". הקבוצה של יורגן קלופ תשלם לא פחות מ-72 מיליון יורו ועוד שמונה מיליון כבונוסים אפשריים על הקשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully