וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מנסה לצרף את הבלם הפרואני קרלוס סמבראנו

28.8.2017 / 13:10

הבלם בן ה-28, שהתמודד מול הצהובים בעבר בליגה האירופית כשחקן פרנקפורט, לא זוכה לדקות משחק במדי רובין קאזאן מתחילת העונה. דיווח: ניוקאסל תציע כ-8 מיליון ליש"ט על קיארטנסון

קובי אליהו

מכבי תל אביב מנסה לצרף את הבלם הפרואני קרלוס סמבראנו, שחקנה של רובין קאזאן הרוסית. במכבי תל אביב מנסים לסגור השבוע כמה עסקאות בטרם תסתיים ההרשמה לליגה האירופית ביום שישי בלילה והבלם בן ה-28 הוא יעד משמעותי שמכבי תל אביב רוצה לשים עליו את היד.

סמבראנו העביר את מרבית הקריירה שלו בגרמניה. הוא הגיע בגיל 16 למחלקת הנוער של שאלקה והיה קפטן קבוצת הנוער. בהמשך עלה לקבוצה הבוגרת ושיחק במדיה 16 משחקים בבונדסליגה ואז עבר לסנט פאולי. אחרי שירד עימה לליגה השנייה עבר לפרנקפורט ושיחק במדיה ארבע שנים, כולל בליגה האירופית מול מכבי תל אביב. לאחר מכן הוא נמכר ב-3.5 מיליון יורו לקאזאן שם חתם על חוזה לחמש שנים עד 2021 עם אופציה לעונה נוספת, כאשר על פי הדיווחים בפרו עלות החוזה לפרק הזמן הזה היא 20 מיליון יורו.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב ניצחה 1:2 את קרית שמונה, צמד לעומר אצילי
במכבי תל אביב בטוחים: הסגל לא מספיק לאליפות ולאירופה
קרויף: "הרגליים של השחקנים היו כבדות במחצית השנייה"

שחקן איינטרכט פרנקפורט, קרלוס סמבראנו, מול שחקן מכבי תל אביב, ערן זהבי. ברני ארדוב
הותיר רושם מצוין. סמבראנו מול ערן זהבי ב-2013/ברני ארדוב

בעונה שעברה רשם 20 הופעות בהרכב בליגה הרוסית, אך העונה מעמדו פחת והוא לא זכה לדקת משחק אחת ב-11 משחקים רשמיים של הקבוצה. למעשה, המשחק האחרון בו הוא שותף במדי קאזאן היה בחודש מאי האחרון כשפתח בחודש האחרון.

סמבראנו שיחק במדי נבחרת פרו 43 פעמים וכבש ארבעה שערים. בשנה וחצי האחרונות הוא לא שיחק ולאחרונה גם לא הוזמן לסגל. למרות שמעמדו של סמבראנו פחת בקאזאן בשל חילופי מאמנים, במכבי תל אביב מתקשים עדיין להשלים את העסקה למרות שיש נכונות גדולה לסגור את הפינה הזו ולצרף בלם נוסף.

סמבראנו הוא בלם מאוד מוערך בדרום אמריקה ובגרמניה שם כאמור שיחק לא מעט שנים. בנבחרת פרו היה במשך שנים מאוד דומיננטי וזכורה תקרית שהייתה לו עם מסי והיגואין כאשר כינה אותם "שתי ילדות קטנות שכל הזמן נופלות ומתלוננות", אחרי משחק בין הנבחרות בשנת 2012.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
וידאר קיארטנסון שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בדרך לאנגליה? קיארטנסון/ברני ארדוב

דיווח באנגליה: "ניוקאסל תציע כ-8 מיליון ליש"ט על קיארטנסון"

האם וידאר קיארטנסון ייפרד בקרוב ממכבי תל אביב? בעיתון האנגלי "דיילי סטאר" מדווחים היום (שני) שניוקאסל סימנה את החלוץ האיסלנדי ומוכנה לשלם למכבי תל אביב מעל 8 מיליון ליש"ט תמורתו. על פי הדיווח, קיארטנסון מעורר עניין בקרב מספר קבוצות נוספות בפרמיירליג וזכה להצעות גם מקבוצות צ'מפיונשיפ.

זו לא הפעם הראשונה ששמו של קיארטנסון נקשר במעבר לאנגליה. בחודשים האחרונים הוא הוזכר כמועמד להצטרף לווסט ברומיץ', והוזכר גם בזמנו שמספר קבוצות נוספות, שבשמן לא נקבו, מעוניינות בו. לאחרונה גם זניט סנט פטרסבורג התעניינה בו על פי דיווחים באתרים רוסיים.

החלוץ בן ה-28 פתח את העונה בכושר טוב למדי וכבש שבעה שערים מפתיחת העונה, לא כולל גביע הטוטו. הוא הצטרף למכבי תל אביב באוגוסט 2016 תמורת 3.5 מיליון יורו, סכום שהפך אותו לשחקן הרכש ביותר בתולדות הכדורגל הישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully