וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסנסיו "מועמד לכדור הזהב", בנזמה על המוקד: "האוהדים הגזימו"

סוער בריאל אחרי ה-2:2 מול ולנסיה: ילד הפלא קיבל מחמאות נדירות מרונאלדו, החלוץ שרשם אינספור החמצות ספג קריאות בוז מהקהל, מרסלו מאשים את היריבה ש"נראתה והתנהגה כמו קבוצה קטנה"

רויטרס

בווידאו: תקציר המשחק הסוער

עונת 2017/18 בליגה הספרדית בחיתוליה, אבל כבר אמש (ראשון) קיבלנו את אחד ממשחקי העונה. ריאל מדריד סחטה 2:2 מוולנסיה במשחק סוער ומותח בברנבאו, שהבליט פעם נוספת את הכוכב העולה של הבלאנקוס, מרקו אסנסיו. ילד הפלא המשיך את כושרו המופלא ונכנס בטבעיות לנעליים הגדולות של כריסטיאנו רונאלדו המושעה, כבש פעמיים כולל שוויון דרמטי בדקה ה-83 בבעיטה חופשית חכמה, ומנע מהקבוצה של זינדין זידאן לרשום הפסד ראשון מאז ה-3:2 מול ברצלונה אי שם בחודש אפריל.

לרוע מזלו של אסנסיו, קרים בנזמה נקלע ליום שחור ולא ניצל אינספור מצבים קורצים, כולל החמצה גדולה במיוחד בדקה ה-88 מכמה מטרים בודדים. זינדין זידאן נראה עצבני במהלך המשחק והתאכזב במיוחד מההחמצה המדוברת של בנזמה, שאף ספג קריאות בוז מאוהדי ריאל, אבל גם דאג לגבות אותו. "אי אפשר לבקר אף אחד על זה שהוא מנסה ולא הולך לו. האוהדים יכולים לעשות מה שהם רוצים, אבל הם קצת הגזימו, הדבר הכי חשוב הוא שהוא פעלתן ומנסה להגיע למצבים. אם הוא מחמיץ, לא קורה שום דבר. בפעם הבאה הוא יכבוש, וגם אמרתי לו שימשיך לעבוד קשה".

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד. רויטרס
כמה החמצות. בנזמה/רויטרס

גם אסנסיו התייצב לימינו של בנזמה ואמר ש"לא פייר לבקר אותו. כל אחד יכול להיכשל, וקרים עבד היום קשה יותר מכל אחד אחר". אבל גם הביקורות כלפי בנזמה לא הצליחו להסיט את תשומת הלב מאסנסיו, שהפך בשבועות האחרונים לגיבור של ריאל. שימו לב לנתון הבא: ריאל מעולם לא הפסידה משחק בו אסנסיו כבש. ב-12 משחקים הוא הרשית 14 פעמים, תשעה מהם הסתיימו בניצחונות והיתר בתיקו, כמו אתמול. כעת בספרד יש מי שכבר מגדיר אותו כמועמד לזכות בכדור הזהב. זה כולל, אגב, גם את כריסטיאנו רונאלדו, שאמר בשבוע שעבר שהמועמדים לזכות בפרס השנה הם "אני, מסי, ניימאר ואסנסיו".

כשנשאל על האפשרות שיזכה בכדור הזהב, אסנסיו הגיב בחיוך מבויש ואמר ש"אני תמיד מנסה לעשות את המקסימום. היום כבשתי פעמיים, אבל אני לא מרוצה כי לא השגנו את מלוא הנקודות". גם זידאן היה מלא בשבחים לכישרון הצעיר ואמר ש"אני מאושר מהיכולת שהוא מציג, אבל לא מופתע בכלל. הלוואי שיכבוש ועוד ועוד שערים".

כמובן שהתיקו לא סיפק את ריאל, שחלק משחקניה נראו כעוסים בסיום, במיוחד הקפטן מרסלו שהאשים את ולנסיה בבזבוז זמן. "הם שיחקו כמו קבוצה קטנה, בזבזו זמן כאילו שהם מועמדים לירידה או משהו". מרסלו הוסיף ש"זה תיקו שמרגיש כמו הפסד. היינו חייבים לנצח, הגענו להמון מצבים, אבל ככה זה בכדורגל לפעמים. אסור לנו לחשוב שאנחנו לא מסוגלים לנצח בלי רונאלדו וראמוס".

שחקני ריאל מדריד מרקו אסנסיו, קארים בנזמה, חוגגים. AP
אפילו רונאלדו רואה בו יריב ראוי. אסנסיו חוגג/AP

המאזן המופלא של אסנסיו עם ריאל

ככה זה נראה באמת בחדר ההלבשה של ריאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully