וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוזון גער: "תתעוררו על עצמכם. זאת לא הקבוצה שרציתי לראות"

28.8.2017 / 7:22

אסיפה קשה במכבי פתח תקוה בעקבות ההפסד להפועל חיפה, לוזון זעם: "אני לא מרוצה. כל הגולים דרך האמצע". השחקנים הגיבו: "אפשר להבין אותו. אף אחד לא הגיע למשחק". במועדון מתלבטים אם להחתים מגן

אבי לוזון. מגד גוזני
"לא יכול להיות שיש פערים כאלה בין ההגנה להתקפה". אבי לוזון/מגד גוזני

"אני לא מרוצה. תתעוררו על עצמכם, זאת לא הקבוצה שרציתי לראות. תחשבו קודם כל הגנה, לא יכול להיות שככה אתם נראים. לא יכול להיות שיש פערים כאלה בין ההגנה להתקפה, כל הגולים שאנחנו מקבלים זה דרך האמצע". כך אמר אבי לוזון לשחקני מכבי פתח תקוה באסיפה קשה שקיים אתמול במתקן האימונים של הקבוצה. במועדון זעמו על השחקנים אחרי ההפסד להפועל חיפה. הביקורת העיקרית הופנתה כלפי שחקני ההגנה, משום שנראה שאין עדיין תיאום בניהם. ז'והאן מרסיאל לא שיחק שלשום כשקובי רפואה העדיף את עומר דנינו. במועדון טוענים כי בניגוד לשמועות אין כל החלטה לשחרר את הבלם הצרפתי והוא יקבל הזדמנות לאחר הפגרה.

"אפשר להבין את אבי. אף אחד לא הגיע למשחק", אמר אחד השחקנים הבכירים בקבוצה אתמול. "מאז משחקי הכנה יש כאן תחושה שיש בעיה במשחק ההגנה שלנו. שלושה חודשים חיפשו כאן שני בלמים חדשים, ההגנה התחלפה, אבל עדיין אין כאן חיבור. הפגרה הגיעה בזמן. קובי יעבוד איתנו על מה שצריך". במועדון מתלבטים אם להחתים מגן נוסף, אחרי שהוחלט לא להחתים את ליאור לוי. אורי מגבו כשיר ונאור פסר יחזור בעוד מספר שבועות למגרשים. רפואה מחפש גם קשר זר בתפקיד שאותו מילא גידי קאניוק. "לא נחתים שחקן בכח, אלא רק שחקן שיוכל לשדרג אותנו", אמרו אתמול במועדון. גרגורי טאדה ישתלב בהדרגה ובמועדון מעריכים שיהיה כשיר לפתוח בהרכב לאחר הפגרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully