וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב בטוחים: הסגל לא מספיק לאליפות ולאירופה

28.8.2017 / 6:52

למרות הניצחון על קרית שמונה, הצהובים לחוצים לחיזוק: הצטמצמו הפערים עם מכבי חיפה לגבי אלירן עטר, ניסיון לקדם את עסקת אלמוג כהן. וגם: הבכורה המוצלחת של ניק בלקמן, והפיחות במעמדו של ברק יצחקי

ג'ורדי קרויף מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
צריך חיזוק. ג'ורדי קרויף/ברני ארדוב

1. המאבק על צירוף שחקנים ימשך עד הרגע האחרון. יש עניין בעלי מוחמד

חמישה ימים לסיום הרישום של שחקנים לליגה האירופית ובמכבי תל אביב מתכוונים להגביר היום קצב על מנת לצרף את השחקנים הנחוצים לשדרוג היכולת של הקבוצה. בין מכבי תל אביב למכבי חיפה לא נותר כמעט פער באשר לעסקת אלירן עטר ובמועדון יש כאלה שתוהים מדוע מיטש גולדהאר וג'ק אנגלידיס עדיין לא אישרו את ההעברה שעשויה לכלול גם את מעברו של שלומי אזולאי למכבי חיפה. במכבי תל אביב ינסו בכל זאת לקדם היום את עסקת אלמוג כהן למרות שקבוצתו אינה מעוניינת לשחררו. כהן שנחת אתמול בארץ לקראת משחקי הנבחרת, מוכן לשוב ארצה אך הוא תלוי באינגולשטאדט, שמערימה קשיים ומסרבת לדון בהצעת מכבי תל אביב.

במכבי גם ינסו לצרף עוד שחקנים זרים. בקבוצה חתומים כרגע חמישה זרים ויש מקום לצירוף זר נוסף ואולי אפילו שניים אם מרסלו יעבור בהשאלה לקבוצה אחרת. קשרה של מכבי נתניה עלי מוחמד מאוד מוצא חן בעיני הצוות המקצועי של מכבי תל אביב, אבל עדיין לא הוגשה עליו הצעה. מכבי נתניה מחזיקה ב-50 אחוז מכרטיסו, כך שרק סכום מאוד גבוה יכול לפתות את נתניה למכור.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב ניצחה 1:2 את קרית שמונה, צמד לאצילי
ג'ורדי קרויף: "השחקנים הרגישו את הרגליים כבדות במחצית השנייה"

שרן ייני שחקן מכבי תל אביב עם עומר אצילי. אדריאן הרבשטיין
גיבור הערב. עומר אצילי עם שרן ייני/אדריאן הרבשטיין

2. במכבי הודו: "היה לנו הרבה מזל"

הניצחון על קרית שמונה התקבל ברגשות מעורבים אמש. מצד אחד הקבוצה אספה את הנקודות הראשונות של העונה וחזרה עם ניצחון חוץ על קבוצה שאמורה להיות בפלייאוף העליון, אך מנגד הודו במכבי תל אביב שהיה להם מזל גדול. "על פי המחצית השנייה לא הגיע לנו לנצח", אמרו בקבוצה. "קרית שמונה היתה ראויה לשוויון אבל למזלנו הכדור שלהם לא נכנס ובמיוחד היה לנו מזל בהחמצה של שלומי אזולאי". ג'ורדי קרויף טען בסיום לעייפות גדולה שהצטברה ולרגליים כבדות במחצית השנייה, אבל שחקנים במכבי תל אביב טענו אמש כי לא היתה שום סיבה שתהיה ירידה כזו בין המחציות.

"באנו חזקים מאוד למשחק. גם בראש וגם ברגליים", אמר אחד השחקנים. "ואז עולים למחצית השנייה וכאילו מפסיקים לשחק. זה לא מתאים למטרות של מכבי תל אביב". גורם בקבוצה הוסיף: "אנחנו חייבים להתחזק בשני שחקנים טובים חדשים שיוסיפו כוח לקבוצה ויאפשרו לנו לשחק עד חודש דצמבר בשני המפעלים. בכל פעם שנשחק משחק באירופה נבוא אחרי זה למשחק חוץ כאן בליגה. למשל, באמצע חודש אוקטובר אחרי המשחק מול אסטנה בקזחסטן מגיע המשחק מול הפועל באר שבע בטרנר וזה ממש לא אידיאלי. כל המעברים בין הליגה באירופה לליגה בארץ יהיו קשים מאוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ניק בלקמן שחקן מכבי תל אביב (משמאל) מול סאן מנחם שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
בכורה מוצלחת למדי. ניק בלקמן נאבק בסאן מנחם/אדריאן הרבשטיין

3. מחמאות למערך שלושת הבלמים ולבכורה של בלקמן

ג'ורדי קרויף שמעריך מאוד את חיים סילבס כמאמן, הפתיע אתמול עם מערך של שלושה בלמים ומכבי תל אביב שיחקה את הדקות הטובות שלה כששרן ייני, טל בן חיים ואיתן טיבי משחקים בקו אחד מאחור. "נשחק העונה הרבה פעמים כך", אמרו בקבוצה. "השיטה הזו יותר התקפית ומאפשרת לקרויף לגוון את ההרכב עם שחקנים שלא מקבלים דקות באופן קבוע. בקבוצה דיברו אמש בחיוב על הופעת הבכורה של ניק בלקמן. "חזק אבל גם אלגנטי", פירגנו לו שחקנים בקבוצה. "וגם בחור מאוד חיובי שיוסיף לנו הרבה".

שחקן מכבי תל אביב ברק יצחקי. ברני ארדוב
שוב לא קיבל דקות. ברק יצחקי/ברני ארדוב

4. פיחות במעמדו של ברק יצחקי

על צמד השערים של מכבי תל אביב היה חתום עומר אצילי. ביום חמישי האחרון במשחק החשוב כל כך מול אלטאך השאיר אותו קרויף על הספסל מכיוון שהרגיש כי הוא רוצה להוריד ממנו לחץ. אתמול עלה אצילי באחד עשר ושעריו הביאו את שלוש הנקודות. מה שבלט היו החגיגות עם דור מיכה ושחקנים בקבוצה מספרים כי בין השניים הולך ונרקם חיבור מיוחד שיחליף את זה שהיה למיכה עם טל בן חיים. מי ששוב לא קיבל דקות הוא ברק יצחקי שכמו מול האוסטרים נותר על הספסל כל דקות המשחק והוא יצטרך לחפש דקות משחק בפעמים הבאות. "ברק עוד ישחק", אמר גורם בקבוצה. "אם תהיה לו הסבלנות והוא יעבוד קשה, ג'ורדי ימצא לו את הדקות בוודאות".

שחקן בני יהודה יונתן כהן חוגג. ברני ארדוב
עוד עונת התחשלות בכתום. יונתן כהן/ברני ארדוב

5. בני יהודה הפתיעה את מכבי עם ההודעה על יונתן כהן

בזמן המשחק של מכבי תל אביב אמש, יצאה בני יהודה בהודעה כי יונתן כהן הושאל אליה ממכבי תל אביב והצהובים הודו אמש כי זה לא היה בתיאום עימם ואולי אף באופן מוקדם מדי. אבל כהן צפוי לעבור לבני יהודה וכך גם כנראה אליאל פרץ שיילך בעקבותיו. שחקנים נוספים שאמורים לצאת הם שון גולדברג ואולי אפילו שגיב יחזקאל. דור פרץ שפתח אתמול בהרכב הוא שחקן שמכבי תל אביב לא תסכים לשחרר בהשאלה אפילו שהרבה קבוצות מחכות לו. "אנחנו צריכים לעשות מה שטוב בשבילנו", אמרו אמש בקבוצה. "בינתיים יש הרבה שחקנים שרוצים ללכת ומשחקים יפה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully