וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: ליברפול עומדת לשבור את שיא ההעברות שלה עם נאבי קייטה

הימים האחרונים של החלון, והלחץ גובר: המייטי רדז יביאו את שחקן לייפציג, אך רק בקיץ הבא (תמורת 48 מיליון ליש"ט). ברצלונה הלחוצה הציגה את עוסמאן דמבלה ומתכוננת לקרב על קוטיניו. דורטמונד הציגה את ירמולנקו

עריכת וידאו: מתן חדד

העברות

* בורוסיה דורטמונד הציגה את אנדריי ירמולנקו. החלוץ האוקראיני נרכש מדינמו קייב תמורת 25 מיליון יורו.

שמועות

* מה יהיה עם קוטיניו? ושוב, נמשכים הדיווחים הסותרים באנגליה ובספרד. ברצלונה ממשיכה ללחוץ ולהאמין שהברזילאי יגיע, וכך גם התקשורת הקטלאנית, אבל בליברפול מתעקשים וטוענים: הקבוצה תסרב להצעה הרביעית על הברזילאי, אחרי שדחתה שלוש הצעות קודמות. הכותרת ב"אס" מכנה את הסאגה כ"המסתורין סביב קוטיניו וההחתמה האסטרונומית": בברצלונה יודעים שהקבוצה תיאלץ לשלם עליו יותר מה-150 מיליון יורו ששילמה על דמבלה. כמו כן נטען שלאור הדיווחים הסותרים משני הצדדים, "ברור שמישהו פה משקר".

אתמול מאמן ליברפול יורגן קלופ שלח שוב מסרים מעורפלים והטיל את האחריות על בעלי ליברפול, אבל הקבוצה ממשיכה לחפש חיזוק. באיטליה טוענים כי ליברפול בשיחות להחתמת רנאטו סאנצ'ס, הפורטוגלי של באיירן מינכן, שהגיע בקול תרועה גדולה ואכזב. גם השמועות על הנכונות של ליברפול להשקיע סכום עצום בתומא למאר מרמזת על אפשרות שהקבוצה של קלופ כבר משלימה עם העזיבה ומחפשת מחליף.

כאמור, על פי דיווחים בכמה כלי תקשורת באנגליה ליברפול מוכנה לשבור את שיא ההעברות שלה ולשלם 55 מיליון ליש"ט למונאקו עבור למאר, הקשר הצרפתי בן ה-21 של אלופת צרפת.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
ימים מותחים. קלופ/רויטרס

הלחץ בברצלונה גובר

כך או כך ברצלונה ממשיכה להיות פעילה במיוחד בשוק ההעברות, למרות שהעונה כבר החלה. הבוקר מדווחים בעיתון "ספורט" הקטלאני שהקבוצה מתכננת למכור את ארדה טוראן, אנדרה גומש ומוניר אל חדאדי, בין היתר כדי לממן את החתמתו של אנחל די מריה מפריס סן ז'רמן. הקטלאנים הציעו לצרפתים את אנדרה גומש ועוד סכום כסף נכבד כדי לקבל את די מריה, אולם סן ז'רמן לא הביעה עניין. כעת הקטלאנים מעוניינים למכור את גומש ליובנטוס ואף נפגשו עם נציגים של הגברת הזקנה כדי לקדם את העסקה. על פי הערכות, יובנטוס מציעה 33 מיליון יורו, בעוד ברצלונה דורשת 50 מיליון.

מועמד נוסף שהצטרף לבורסת השמות של ברצלונה ביממה האחרונה הוא לא אחר מאשר מרכוס רשפורד. על פי 'סאן' הבריטי, הקטלאנים סימנו את רשפורד בן ה-19 כיורש העתידי האידיאלי ללואיס סוארס ומוכנים לשלם תמורתו 200 מיליון יורו ומעלה. ברצלונה מקווה כי צירופו של זלאטן איברהימוביץ' וריבוי החלוצים בסגל של ז'וזה מוריניו ישכנעו את רשפורד להצטרף, למרות שהוא חתום ביונייטד עד 2020.

* עוד בברצלונה: הקשר ז'אן סרי מספר ש"החלום לשחק בברצלונה נגוז", ואומר בראיון כן ופתוח בצרפת ש"המשא ומתן בין המועדונים פוצץ והלך מדחי לדחי, ככל הנראה מסיבות כלכליות. הייתי בפגישה עם ניס וברצלונה ויצאתי ממנה בתחושה שאהפוך בקרוב לשחקן ברצלונה. למחרת שמעתי את החדשות והייתי המום. מאז בכירים בניס אפילו לא מסוגלים להסתכל לי בעיניים, הם הבטיחו לי דברים ולא עמדו במילה שלהם".

נאבי קייטה שחקן ר.ב. לייפציג. GettyImages
היעד החדש של ברצלונה. קייטה/GettyImages

עוד שמועות

* על פי ה-BBC, ליברפול סיכמה על העברתו של נאבי קייטה בקיץ הבא. הוא יצטרף לקבוצה ביולי 2018 תמורת 48 מיליון ליש"ט שיועברו לר.ב. לייפציג. מדובר בסכום שיא עבור המייטי רדז.

* ארסנל בלחץ שבימים האחרונים של מועד ההעברות היא תאבד את אלכסיס סאנצ'ס. אומנם ארסן ונגר הכחיש לאורך כל הקיץ שהוא ישוחרר, על אף שחוזהו נגמר, אבל אתמול תיירי הנרי אמר אחרי ה-4:0 בליברפול: "למה שירצה להישאר, אחרי תצוגה כזאת?". סיטי מדווחת כקבוצה שתציע עליו 70 מיליון ליש"ט.

* כמו כן, באנגליה מדווחים שליברפול וצ'לסי ייאבקו על אלכס אוקסלייד צ'מברליין, הקיצוני שעשוי לעזוב את ארסנל כבר בחלון הנוכחי.

* עוד בליברפול: וירג'יל ואן דייק, הבלם ההולנדי שמחוזר על ידי כל הגדולות באנגליה, ביקש מראשי סאות'המפטון לתת לו לעזוב לקבוצה אחרת.

* ב"סאן" האנגלי מדווחים שמנצ'סטר סיטי קרובה לסגור את רכישתו של ג'וני אוואנס, בלמה של ווסט ברומיץ'. טוני פיוליס דורש את אליקים מנגלה כחלק מהעסקה.

* מונאקו, שכנראה תיפרד מקיליאן אמבפה, סיכמה על רכישתו של סטבן יובטיץ' מאינטר תמורת 11 מיליון יורו. החלוץ המונטונגרי בן ה-27 הושאל לסביליה בעונה שעברה.

* בורוסיה דורטמונד גיששה אצל פריס סן ז'רמן לגבי החתמתו של יוליאן דראקסלר, אבל השחקן שגדל בשאלקה לא מעוניין לעבור ליריבה המושבעת. כך על פי הלה פריסיאן הצרפתי.

* ספורטינג ליסבון תגיש לסנדרלנד הצעה על הקשר ג'ק רודוול במידה שהיא תמכור את כוכבה וויליאן קרבאליו.

שחקן מנצ'סטר יונייטד מרכוס רשפורד חוגג. רויטרס
ברצלונה תזכה מההפקר? רשפורד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully