וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "ניצחנו את הקבוצה הטובה בארץ, אחרי שציירו אותנו ככישלון"

מאמן מכבי חיפה היה מאושר לאחר הניצחון על הפועל באר שבע: "ידענו שנוכל לנצל את השטחים, התגברנו על כל הלחץ מסביב והיינו הקבוצה המסוכנת יותר". סלליך: "אני שמח שהבכורה שלי הייתהכזו"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

שבוע אחרי ההפסד במחזור הפתיחה, חזרה מכבי חיפה לחייך הערב (ראשון). הירוקים ניצחו 1:3 את הפועל באר שבע במסגרת המחזור השני ושיפרו את מאזנם לשלוש נקודות. שער של ניקיטה רוקאביציה בדקה ה-30 קטע רצף של 647 דקות ללא שער ליגה וסינטאיהו סלליך הוסיף שער בדקה ה-48 בבכורה. דן איינבינדר רק צימק עבור באר שבע בדקה ה-65, לפני שעומר דמארי חתם בתוספת הזמן. רוקאביציה החמיץ פנדל בדקה ה-53 אחרי הרחקה לא מוצדקת של לואי טהא.

עוד בנושא:
מכבי חיפה ניצחה 1:3 את הפועל באר שבע
ברק בכר גאה בשחקנים שלו: "היה לנו משחק טוב"

שחקני מכבי חיפה חוגגים/ברני ארדוב

גיא לוזון אמר בסיום: "ידענו מראש כרגע שבהנעת כדור אנחנו לא יכולים לנצח את באר שבע, ידענו שנוכל לעצור אותם בשטחים. הסיבה שניקיטה פתח כחלוץ וסלליך מתחת היא כי ידענו שנוכל לנצל את השטחים. פתחנו את המחצית השנייה בצורה יוצאת מן הכלל, יכולנו לכבוש עוד שער בקלות ובטח ובטח הפנדל, אבל הכול הולך קשה ואי אפשר לשמוח תוך כדי משחק. ניצחנו את הקבוצה הטובה בארץ. התגברנו על כל הלחץ מסביב, אחרי שציירו אותנו ככישלון מוחלט. זה היה חשוב ואני שמח בשביל הקהל הזה שליווה אותנו בצורה נהדרת בפתח תקוה ומגיע לו קצת נחת".

לוזון הוסיף: "אחרי ההפסד הצורב בשבוע שעבר, יכול להיות שזה השליך והחמצת הפנדל הגבירה את זה. היה רצון עז יותר לשמור על התוצאה וזה השפיע על הלך הרוח במגרש. המומנטום התהפך, אבל בסופו של דבר היינו הקבוצה המסוכנת יותר על המגרש והשגנו ניצחון חשוב. גם אם היינו מפסידים, זה לא היה סוף העולם. אנחנו צריכים להיות מאוד צנועים ומאוד שקטים".

קשר מכבי חיפה סנטיאהו סלליך, שכבש בבכורה, אמר: "זה לא התסריט שציפיתי לו, אבל אני שמח שזה יצא כך. זה מרגיש כמו בינגו. כיף לפתוח כך בבית מול אצטדיון מלא ואוהדים כאלה מדהימים. אנחנו מסתכלים קדימה. זה לא סוד שלא חשבתי לחזור לארץ, חיפשתי קבוצה בחו"ל. ברגע שהגעתי למכבי חיפה, הבנתי כמה אני מתגעגע למועדון הזה וכמה הוא מחבק אותי ומקבל אותי יפה. אני פה בבית ומרגיש את הקהל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully