וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "השחקנים הרגישו את הרגליים כבדות במחצית השנייה"

מאמן מכבי ת"א נשם לרווחה אחרי הניצחון על קרית שמונה והתייחס לעומס הפיזי: "היינו עייפים אחרי המשחק ביום חמישי". על ניק בלקמן: "הוא טכני, מהיר ותמיד מאיים". סילבס: "נהיה קבוצה טובה"

מכבי תל אביב השיגה הערב (ראשון) שלוש נקודות ראשונות בליגת העל לעונת 2017/18, כשיצאה מהאצטדיון בעכו עם ניצחון 1:2 על עירוני קרית שמונה. עומר אצילי כבש צמד לזכות הצהובים (20 ו-41), בעוד נייג'ל האסלביינק רק צימק עבור המארחת (61), שנותרה עם נקודה בלבד אחרי שני מחזורים ויכולה להצטער על החמצת הענק של שלומי אזולאי בדקה ה-80.

עוד בנושא:
מכבי תל אביב ניצחה 1:2 את עירוני קרית שמונה
יונתן כהן הושאל שוב ממכבי תל אביב לבני יהודה

דיניז מול בלקמן/אדריאן הרבשטיין

ג'ורדי קרויף אמר לאחר המשחק: "אני מרוצה מהמחצית הראשונה, שיחקנו טוב והיינו ממושמעים. במחצית השנייה לא שיחקנו טוב, היינו צריכים לשחק הרבה יותר טוב. בסיום נגמר 1:2 וסבלנו, זה יישמע כתירוץ, אבל היינו עייפים אחרי המשחק ביום חמישי. זו הסיבה שאנחנו צריכים שחקנים טריים על הספסל".

"ציפינו מהם לשחק כפי שהם שיחקו במשחק האחרון, שמנו יותר דגש על הקישור. השחקנים היו צריכים את הניצחון הזה. היה משחק קשה מאוד ביום חמישי ובמחצית השנייה הרגשנו את הרגליים שלנו. אני חושב שמתחילת העונה חוץ מהמשחק מול בית"ר, השגנו את המטרות שלנו". על ניק בלקמן: "הוא שחקן עם טכניקה, הוא מהיר והוא תמיד מאיים".

עומר אצילי: "ביום חמישי הלך קשה מאוד, היום הורדנו אולי קצת את הרגל אחרי השער השני. הכי חשוב זה שלוש הנקודות, אנחנו מחייכים ויוצאים לפגרה. הפגרה הזו באה בזמן טוב, התחלנו מוקדם יחסית, היו לנו הרבה משחקים. צעד אחד כבר עשינו באירופה כשהגענו לשלב הבתים. אני מקווה שבמשחק הבא ניראה טוב יותר. אלישע לוי יודע את העבודה שלו, זה כבוד גדול להיות בנבחרת ואני מקווה להיות בסגל בפעם הבאה".

חיים סילבס מאמן עירוני קרית שמונה עם ג'ורדי קרויף. אדריאן הרבשטיין
לפני המשחק היו הרבה חיוכים. סילבס וקרויף/אדריאן הרבשטיין

מאמן עירוני קרית שמונה חיים סילבס: "אני חושב על המשחק ובכל משחק שאנחנו מאבדים נקודות אנחנו מרגישים לא טוב. כואב לי על שני השערים שקיבלנו מקרנות שלנו. זה הכניס אותנו לבור שהתקשינו לצאת ממנו. הגענו לכמה מצבים, אבל אל תיקחו אותי למקום של לצאת מעודד כי אני לא מעודד. עודדתי את שלומי אזולאי אחרי ההחמצה שלו, אבל אני מרגיש לא טוב. מכבי תל אביב הענישה אותנו באומנות, אנחנו היינו לא רגועים ולא שקטים".

"יש לי קבוצה טובה, אנחנו מוצאים את הנוסחה ומחברים את הקבוצה, אנחנו נהיה קבוצה טובה. אופטימי אני תמיד ואני מאמין בשחקנים ואוהב את הקבוצה שלי. אנחנו מחפשים את הנוסחה לחבר את השחקנים יותר, כדי שהחלק הקדמי יהיה נועז יותר ומרגש. לא הכול קשור למערכים או חילופים וכאלה דברים. לכל משחק יש את הסיפור שלו, אנחנו יוצאים מאוכזבים מאוד. הראינו אופי, לא נשברנו ולא הורדנו את הראש. מחר נסתכל על הטבלה ונרגיש לא טוב, אבל אנחנו בבנייה ונהיה בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully