וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ התלהב: "תצוגה מושלמת, הצעד הבא". ביקורת על ונגר: "השבוע הבודד בחייו"

ליברפול ומאמנה חוגגים את ה-0:4 הגדול על ארסנל: "הראינו את הכוח שלנו מול יריב חזק". ונגר הודה שהיה "זוועה", תיירי הנרי התבייש, גארי נוויל קטל ("לשחרר את כולם"), אוזיל התנצל: "תאשימו אותנו, תצעקו עלינו, תבקרו אותנו"

מסוט אוזיל שחקן ארסנל. רויטרס
מה יהיה? מסוט אוזיל מתוסכל/רויטרס

המחזור השלישי בפרמיירליג עמד אמש (ראשון) בסימן התבוסה המשפילה של ארסנל 4:0 באנפילד מול ליברפול המרשימה. רוברטו פירמינו (17), סאדיו מאנה (40), מוחמד סלאח (57) והמחליף דניאל סטארידג' (77) פירקו את התותחנים האומללים במשחק שבו הם היו יכולים לספוג אפילו תבוסה קשה בהרבה וסיפקו עוד סיבה לביקורת הגוברת על ארסן ונגר, המאמן הצרפתי הניצחי של התותחנים, ששוב ספג קללות מהאוהדים המתוסכלים. כבר נדמה היה כי ונגר כבר עבר את הגל השלילי, אבל הכותרות באנגליה כבר יודעות ש"אנחנו עדיין בחודש אוגוסט, וארסנל וונגר כבר במשבר". המאמן הצרפתי ספג ביקורת לא רק מהאוהדים, אלא גם מהפרשנים, כולל שחקני עבר של המועדון.

עוד בנושא:

מי צריך את קוטיניו? ליברפול פירקה את ארסנל 0:4

ארסן ונגר מאמן ארסנל. רויטרס
ארסן ונגר מיואש/רויטרס

ונגר עצמו ניסה לתרץ לאחר המשחק: "זו הייתה תצוגה זוועתית. הם ניצחו אותנו בכל מאבק גופני ובסופו של דבר עשינו עבורם את החיים קלים, עשינו הרבה טעויות. זה קשה מבחינה מנטאלית, הופעה מאוד מאכזבת. יש סיבות מאחורי זה שאותן אנחנו צריכים לנתח, אבל השחקנים יוצאים עכשיו לפגרת הנבחרות. אנחנו צריכים שכולם ימשיכו להאמין. אם כמה אנשים חושבים שאני הבעיה אז אני מצטער שאני הבעיה, אבל אנחנו רוצים את האוהדים שלנו איתנו גם בהופעות כאלו".

מסוט אוזיל, עוד שחקן מאכזב, התנצל בפוסט באינסטגרם: "תאשימו אותנו, תצעקו עלינו, תבקרו אותנו, אבל גם אני מאוד מאוכזב מהמשחק. רצינו להוציא תוצאה טובה לפני הפגרה, אבל פשוט לא היינו מספיק טובים, ולליברפול הגיע לנצח ללא ספק. בדרך כלל אני עצבני מדי לכתוב פוסט ברשתות החברתיות, אבל הפעם לא ארצה שלא להגיב על משחק כזה. תותחנים, אני מצטער, במיוחד בפני האוהדים שנסעו אחרינו למשחק כדי לראות אותנו נלחמים. נעשה הכל כדי לנסות להשתפר".

הפרשן תיירי הנרי, כוכב ארסנל לשעבר, לא חסך בביקורת ואמר: "רציתי לעזוב (את האצטדיון). אני לא מחוזר לקבוצה הזאת. ציפיתי לזאת. ידעתי שזה יקרה, אבל עדיין כשאתה רואה את זה אתה אומר 'לא, זה לא שוב קורה'. זה כואב. זו הצורה שבה הם משחקים, זה תמיד אותו הדבר. ראיתי את זה כבר בעבר. כל מה שאני רואה מזכיר לי בדיוק את מה שקרה וראיתי בעשר השנים האחרונות. ראיתי את הסרט הזה כבר. אפשר להפסיד באנפילד, אבל זה תמיד נוגע ל'איך' אצל ארסנל. אנחנו תמיד מדברים על תשוקה ומחויבות. הקבוצה שאני הגעתי אליה הייתה יכולה להתחרות ולהילחם. איפה הייתה רוח הלחימה היום? איפה היה לחזור אחורה ולנצח בכדורים של 50-50? זה בלתי מתקבל על הדעת מה שהיה פה היום".

גארי נוויל, אקס מנצ'סטר יונייטד ופרשן בכיר באנגליה אמר על ארסנל: "הייתי דוחף את כל השחקנים הנוכחיים לרשימת ההעברות. אף אחד מהם לא ימצא קבוצה טובה יותר". שחקן העבר רטין קיאון כתב על ונגר ש"הוא צפוי להתמודד עם השבוע הבודד בחייו, הוא איבד את דרכו בארסנל".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמונה שאוהדי ארסנל לא אהבו. אוזיל מחויך על הספסל/מערכת וואלה!, צילום מסך

ומה אומרים בצד המנצח? יורגן קלופ מאמנה של ליברפול אמר לאחר המשחק: "אפשר היה להרגיש את האינטנסיביות שלנו במשחק, רצינו לכפות את עצמנו על ארסנל ולהיות חזקים פיזית וזה מה שעשינו. שיחקנו בצורה מאוד מאורגנת. אם אתה נותן לארסנל מרחב וזמן אתה מפסיד לפני שהתחיל המשחק. צריך לתת את הקרדיט לבחורים שלי, הם עבדו ממש קשה.

"חשבתי הרבה מאוד על ההרכב למשחק. כל השחקנים נראו חיוביים מאוד אחרי המשחק מול הופנהיים באימונים, וחשבתי, 'קדימה, בואו ננסה שוב'. זה עבד. עד עכשיו העונה למדנו בכל משחק ששיחקנו דברים אחרים. היה לנו משחק נהדר בבית נגד הופנהיים, והיום עשינו את הצעד הבא, כי עשינו זאת שוב. זה היה האתגר הכי גדול שלנו היום. חייבים ללמוד לעשות את זה כל שלושה או ארבעה ימים, אחרת יהיו לנו בעיות העונה. רצינו להוכיח את זה לעצמנו, להיות ממוקדים מהשנייה הראשונה, להראות את הכוח שלנו מול יריב חזק. אתה אף פעם לא יודע אם תנצח, אבל לא באמת חשבנו על לנצח, חשבנו על התצוגה. והתצוגה הייתה מושלמת, והתוצאה היא בזכות התצוגה שלנו".

ומה עם פיליפה קוטיניו? קלופ התייחס לשחקן שלא היה בסגל וכנראה נמצא בדרך לברצלונה ואמר: "מדובר פה במה שלבעלים יש להגיד, היום שיחקו 11 שחקנים יוצאים מהכלל".

לוח התוצאות מהמשחק בין ליברפול לבין ארסנל. רויטרס
לוח התוצאות מהמשחק בין ליברפול לבין ארסנל/רויטרס
שחקני ליברפול חוגגים. רויטרס
שחקני ליברפול חוגגים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully