וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "אני רוצה שנהיה קבוצה 'רעה' במובן הטוב של המילה"

מאמן הפועל חיפה היה מרוצה מהתצוגה של חניכיו בניצחון 0:2 על מכבי פתח תקוה: "היינו טובים ותכליתיים לאורך 90 דקות". קובי רפואה: "הפגרה באה לנו בזמן. אסור להפסיד בצורה הזאת"

שחקני הפועל חיפה. קובי אליהו
שחקני הפועל חיפה חוגגים/קובי אליהו

הפועל חיפה ניצחה הערב (שבת) 0:2 את מכבי פתח תקוה בחוץ, במסגרת המחזור השני בליגת העל, והשלימה ניצחון שני בשני מחזורי ליגה לראשונה מאז עונת 2010/11 והם כרגע, לפחות באופן זמני, במקום הראשון.

המאמן המנצח, ניר קלינגר אמר בסיום המשחק: "אני לא זוכר מתי התחלנו עונה עם 6 מ-6 אבל זה לא מעניין אותי, לא מתעסק בהיסטוריה. אני חושב שהייתה תצוגת כדורגל טובה שלנו ותכליתית לאורך 90 דקות. יכולנו להגדיל את התוצאה. שיחקנו נכון וממושמע. היינו קבוצה "רעה" במובן הטוב של המילה וזה מה שאני רוצה לראות. קבוצה שיודעת בכוח להוציא עבירות ולבזבז זמן שצריך".

על ההכנה למשחק וההמשך: "ברגע שיש לנו איכות כזאת בחלק הקדמי צריך לדעת לנצל אותה. ראינו שיש למכבי פתח תקוה חולשות בהגנה, סגרנו אותם והביצוע של השחקנים היה יוצא מן הכלל והקרדיט מגיע להם. התהליך הוא טוב. יש שוויון בין הרבה קבוצות בליגה אבל יש לנו ערך מוסף בחלק הקדמי ואם נדע להיות "רעים" זה יעזור לנו".

עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל חיפה ניצחה 0:2 את מכבי פתח תקוה
ליגת העל: בני סכנין ניצחה 1:2 את הפועל רעננה
ליגת העל: מכבי נתניה והפועל עכו נפרדו ב-2:2 דרמטי

קובי רפואה מאמן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
"לא אתן לזה להימשך ככה". קובי רפואה/קובי אליהו

חנן ממן: "למרות שגביע הטוטו נראינו פחות טוב, פתחנו בצורה טובה את העונה. כל עונה המטרה היא קודם כל פלייאוף עליון. אם נגיע לשם ונוכל להסתכל על אירופה זה יהיה מדהים. יש לנו עוד דרך ארוכה. המאמן צודק, אנחנו צריכים להיות קבוצה "רעה". אנחנו זהב של אנשים אבל אנחנו באמת צריכים להיות יותר "רעים". עוד מוקדם, בואו לא נכתיר את עצמנו כאלופת המדינה. יש עוד זמן".

המאמן המפסיד, קובי רפואה: "אפשר להפסיד אבל לא בצורה הזאת. המחצית השנייה הייתה גרועה מאוד. השחקנים איבדו עמדות, היינו חשופים והפועל חיפה עשו את שלהם. אני אעשה שינויים ולא אתן לזה להימשך ככה. אני מאוכזב מהדרך, לא נראינו טוב בכלל. אין לנו הרבה ברירות אחרות מלבד עבודה. הפגרה באה לנו בזמן. נעשה חושבים, ואנחנו נעשה זאת בשכל ולא נשלוף מהמותן. אנחנו נתאושש ונראה מה נעשה בהמשך".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל חיפה ניצחה 0:2 את מכבי פתח תקוה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully