וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי מארי הודיע בדמעות שייעדר מאליפות ארצות הברית

המדורג שני בעולם סובל עדיין מפציעה במותן שמנעה ממנו לשחק מאז ווימבלדון, אז הודח ברבע הגמר: "זה יותר מדי כואב כדי שאוכל להתמודד על התואר". מארין צ'יליץ' יתפוס את מקומו בהגרלה

אנדי מארי טניסאי בריטי. GettyImages
גם הוא מחוץ לאליפות ארצות הברית. מארי/GettyImages

בשורה רעה מאוד למעריציו של אנדי מארי. הבריטי בן ה-30, המדורג שני בעולם, הודיע כי לא ישחק באליפות ארצות הברית שתיפתח ביום שני בניו יורק. מארי, אלוף ארצות הברית מ-2012, התאמן במשך כל השבוע אבל אמר שהוא עדיין סובל מכאבים במותן, הפציעה ממנה סבל בווימבלדון ולא התאושש ממנה מאז כשהוא מחמיץ את כל טורנירי ההכנה לארצות הברית. מארי מצטרף אל נובאק דג'וקוביץ', סטן ואוורינקה, קיי נישיקורי ומילוש ראוניץ' שגם ייעדרו מהטורניר. זו הפעם הראשונה מאז רולאן גארוס 2013 שמארי מפספס טורניר גרנד סלאם. מארי שיחק ב-38 מ-39 טורנירי הגרנד סלאם שקדמו לאליפות ארצות הברית.

מארי, שנמצא במרכז הטניס על שם בילי ג'ין קינג והתאמן שם כבר, כינס מסיבת עיתונאים ואמר חנוק מדמעות: "זה כואב לי מדי מכדי שאוכל להשתתף בטורניר ולזכות בו, זה הדבר שלשמו הגעתי הנה אחרי הכול. אחליט בימים הקרובים לגבי העתיד שלי. כמובן שדיברתי עם הרבה מומחים, ניסיתי לנוח, להחלים, כדי שאגיע מוכן לאליפות. התאמנתי והרגשתי די טוב בימים האחרונים". בעקבות הפרישה של מארי, שהגיעה לאחר ההגרלה, שונתה ההגרלה. מארין צ'יליץ', שדורג חמישי, קפץ מקום אחד קדימה ולפיכך קיבל את מקומו של מארי בהגרלה והוא יפתח את הטורניר מול טניס סאנדגרן. הפרישה הזו משפיעה גם על דודי סלע, שאם ינצח בסיבוב הראשון יפגוש את המנצח בין ז'יל סימון וסם קוורי (שתפס את מקומו של צ'יליץ' בהגרלה). על פי התקנון של אליפות ארצות הברית, אם אחד מארבעת המדורגים ראשונים פורשים, המקום החמישי משובץ במקומו בהגרלה והמדורג 17 ממלא את מקומו בהגרלה. את מקומו של המקום ה-17 בהגרלה מקבל הטניסאי הראשון שלא מדורג בטורניר.

  • עוד באותו נושא:
  • אנדי מארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully