וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעים: "היינו צריכים להיראות טוב יותר", אבוקסיס: "היינו שווים יותר מנקודה"

26.8.2017 / 21:27

מאמן הפועל אשקלון נשמע מאוכזב מהיכולת ב-1:1 מול בני יהודה: "ברגע שהזרים הם לא האקס פקטור שלנו, אנחנו בבעיה". אבוקסיס: "אני מרוצה מהצורה בה שיחקנו ומכמות המצבים אליה הגענו"

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. לירון מולדובן
אבוקסיס/לירון מולדובן

אחרי 50 דקות של דחייה בשל תקלה בזרקורים באצטדיון סלה, עלו הערב (שבת) הפועל אשקלון ובני יהודה אל המגרש וסיפקו משחק די בינוני שהסתיים ב-1:1 במסגרת המחזור השני של ליגת העל.

יובל נעים מאמן הפועל אשקלון. לירון מולדובן
יובל נעים/לירון מולדובן

מאמן הפועל אשקלון יובל נעים: "בסדר, רצינו מאוד לנצח, אבל שיחקנו נגד קבוצה טובה שעשתה תוצאות טובות מתחילת העונה. היינו צריכים להיראות טוב יותר. ברגע שהזרים שלנו הם לא אקס פקטור, אנחנו בבעיה. בסך הכול אנחנו משחקים טוב, בטח יחסית לקבוצה שכולם סימנו אותה כיורדת בטוחה. שיחקנו מול קבוצה טובה, לא הפסדנו, בסך הכול זו נקודה, בסדר גמור. אל תיסחפו, אנחנו לא יכולים להחליף זרים פה כל כך מהר, אנחנו צריכים להתחתן עם זרים שמגיעים. ראיתם את טל איילה, הוא שחקן מבוזבז, לא עשה יותר מדי עד היום. אני מסתכל על העבודה שהוא עשה על המגרש. אני מקווה מאוד שזו תהיה שנת הפריצה שלו. זו לא הנאה גדולה לאמן קבוצת תחתית, אני אוהב פגרות".

קשר הפועל אשקלון טל איילה: "שמח להבקיע שני שערים בשני מחזורים, אבל היינו צריכים לעשות יותר נקודות. בני יהודה היו מעט טובים יותר במחצית השנייה, אבל התוצאה משקפת. ננוח בפגרה ונחזור יותר טובים". על יובל נעים: "הוא מאמן שמוציא מהשחקנים את המקסימום, הוא שכנע אותי לבוא לפה ואני מרגיש יותר טוב אצלו. החיבור בינינו מוציא ממני יותר ושמח שהגעתי לפה". על המטרות: "ברור שהמטרה הראשונה היא להישאר בליגה, אנחנו השחקנים שואפים ליותר מזה".

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס אמר: "אני מרוצה מהצורה בה שיחקנו ומכמות המצבים. היינו שווים יותר מתיקו, היינו צריכים להכריע את המשחק. התחלנו את המשחק לא טוב, אבל חזרנו יפה מאוד. אני גאה מאוד בשחקנים גם אחרי התיקו הזה. הגענו למצבים שלנו ולא הצלחנו לנצל אותם. נסתפק בנקודה הזו למרות שרציתי לנצח. אני לא עושה סיכומים של מחזור או שניים, אלא של שליש או חצי עונה. בסך הכול אנחנו עם ארבע נקודות, שזה כמו שצריך. מבחינת היכולת והמצבים אני גאה מאוד בשחקנים. יכולנו גם להפסיד, אבל היינו שווים גם ניצחון. נצא לפגרה, נחזור ממנה רעננים. כל הכבוד לשחקנים על לחימה. אם נמצא שחקנים טובים שיעזרו לנו, נביא. לא נביא כדי להגיד שהבאנו".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל אשקלון ובני יהודה נפרדו ב-1:1

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully