וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגל נבחרת איטליה לקראת ישראל: אל שעראווי חזר, מונטוליבו בפנים

האזורי פרסמו את הסגל למשחקים מול ספרד (2 בספטמבר) וישראל (5 בספטמבר): בופון, בונוצ'י וקייליני יובילו, וראטי, גביאדיני ודרמיאן הם הליגיונרים, ספינאצולה הועדף על פני דה שיליו

שחקן נבחרת איטליה, ריקרדו מונטוליבו. AP
אחד מארבעה נציגי מילאן בסגל. ריקרדו מונטוליבו/AP

ג'אמפיירו ונטורה, מאמן נבחרת איטליה, פרסם הערב (שבת) את הסגל שלו לקראת משחקי מוקדמות הגביע העולמי 2018 מול ספרד וישראל. האזורי יתארחו בסנטיאגו ברנבאו ב-2 בספטמבר (שבת) ובחלוף שלושה ימים יארחו את הנבחרת של אלישע לוי בססואולו.

השמות הבולטים בסגל הם כמובן של ג'יג'י בופון ושלישיית הבלמים ג'ורג'ו קייליני, אנדראה ברצאלי ולאונרדו בונוצ'י שנפרד מחבריו לטובת מילאן. מרקו וראטי מפריס סן ז'רמן הוא אחד משלושה ליגיונרים בסגל האיטלקי, לצד מתאו דרמיאן ממנצ'סטר יונייטד ומנולו גביאדיני מסאות'המפטון שהועדף על פני אנדראה פטאניה מאטאלנטה.

ונטורה בחר להתעלם מז'ורז'יניו, המתאזרח הברזילאי של נאפולי, והעדיף את ריקרדו מונטוליבו ממילאן על פני רוברטו גליארדיני מאינטר. גם לאונרדו ספינאצולה בסגל על חשבון מתיאה דה שיליו, למרות העובדה שהוא מסרב לשחק במדי אטאלנטה עד שיתאפשר לו לעבור ליובנטוס. סטפן אל שעראווי חזר לסגל.

ג'אמפיירו ונטורה מאמן נבחרת איטליה. GettyImages
זימן שחקן שלא משחק. ג'אמפיירו ונטורה/GettyImages

הסגל המלא

שוערים: ג'אנלואיג'י בופון (יובנטוס), ג'אנלואיג'י דונארומה (מילאן), מתיאה פרין (גנואה).

הגנה: אנדראה קונטי (מילאן), דנילו ד'אמברוסיו (אינטר), מתאו דרמיאן (מנצ'סטר יונייטד), לאונרדו ספינאצולה (אטאלנטה), לאונרדו בונוצ'י (מילאן), ג'ורג'ו קייליני (יובנטוס), אנדראה ברצאלי (יובנטוס), דניאלה רוגאני (יובנטוס), דוידה אסטורי (פיורנטינה).

קישור: דניאלה דה רוסי (רומא), ריקרדו מונטוליבו (מילאן), מרקו וראטי (פריס סן ז'רמן), מרקו פרולו (לאציו), לורנצו פלגריני (רומא), אנטוניו קנדרבה (אינטר), לורנצו אינסינייה (נאפולי), סטפן אל שעראווי (רומא), פדריקו ברנרדסקי (יובנטוס).

התקפה: אנדראה בלוטי (טורינו), צ'ירו אימובילה (לאציו), אדר (אינטר), מנולו גביאדיני (סאות'המפטון).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully