וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - הפועל באר שבע: פקהארט יפתח על חשבונו של גדיר

האלופה תנסה להתאושש מההדחה מליגת האלופות נגד מכבי חיפה (ראשון, 21:00, ספורט 5), החלוץ הצ'כי יפתח בחוד. דוס סנטוס בספק, התלבטות בין ורמוט לרוקאביציה ובין וייסמן לעוואד

מחזור 2הסתיים27/08/2017
מכבי חיפה
  • רוקאביצה (30)
  • סולליך (48)
  • דמארי (90)
1:3
  • (65) איינבינדר
הפועל באר שבע
צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: ליר שפיגלר

בווידאו: מסיבת העיתונאים של גיא לוזון לקראת המשחק

אחרי פתיחת הליגה המאכזבת במשחק נגד בני יהודה (הפסד 2:0), תנסה מחר (ראשון, 21:00, ספורט 5) מכבי חיפה להחזיר את אמון הקהל בקבוצה כשתארח את האלופה, הפועל באר שבע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן מכבי חיפה גילי ורמוט. יוסי ציפקיס
מועדף בשלב זה. גילי ורמוט/יוסי ציפקיס

ישנם לא מעט כאבי ראש לגיא לוזון, בעיקר בשל מחלתו של הבלם אליסון דוס סנטוס שעדיין נמצא בספק למשחק. אם הברזילאי לא יהיה כשיר, עומרי בן הרוש יתפוס את מקומו במרכז ההגנה והירוקים יעברו לשחק עם שני בלמים. לוזון גם מתלבט בין גילי ורמוט, שהציג יכולת מצוינת מול הכתומים למרות החמצת הפנדל, לניקיטה רוקאביציה ונראה שהקשר הותיק מועדף בשלב זה. התלבטות נוספת למאמן הירוק היא בין שון וויסמן למוחמד עוואד בחוד הקבוצה. בנוסף, עומר דמארי יחזור לסגל הקבוצה וגם החלוץ היווני סטפנוס אתנסיאדיס יישב לצידו על הספסל.

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. ברני ארדוב
ישיג ניצחון ראשון העונה בליגה? ברק בכר/ברני ארדוב

אחרי ההדחה מול מאריבור במוקדמות ליגת האלופות, בהפועל באר שבע ינסו להתאושש כשבקבוצה משוכנעים שמדובר במשחק קשה מאוד. בבאר שבע יצאו לבית מלון בחיפה ללא השחקנים הצעירים דוגמת אמיר חלאיילה ואיתמר שבירו. למעשה, הסגל שנסע לחיפה הוא אותו אחד שנסע גם למשחק נגד מאריבור. ברק בכר יודיע מחר על ה-18 שיתלבשו כשניב זריהן ואיסק קואנקה בתמונת הסגל ועשויים להיכלל בו אחרי שלא היו בסגל במשחק בסלובניה.

מבחינת ההרכב, עושה רושם שלואי טהא ומוחמד גדיר, שבספק גדול למשחק, ייצאו מההרכב. החלוץ צפוי לפנות את מקומו לתומאש פקהארט הצ'כי. ההתלבטות של בכר היא בקישור ובין מהראן ראדי, דן איינבינדר ומיכאל אוחנה, כששניים מהם יפתחו ואחד מהם ימתין להדמנות על הספסל.

שחקן הפועל באר שבע מתן אוחיון, וובה בראון, חאתם עבד אלחמיד. ברני ארדוב
ימשיך במרכז ההגנה. חאתם עבד אלחמיד/ברני ארדוב

טריוויה

* המאזן בין הקבוצות בליגה הבכירה בשנות ה-2000 עומד על 6:18 למכבי חיפה בניצחונות ועוד 12 תוצאות תיקו.

* שלושת משחקי הליגה האחרונים מצביעים על שליטה באר שבעית: שלושה ניצחונות והפרש שערים 0:7, כולל ניצחון ראשון בחיפה מאז 1997 בזכות שער של אנתוני וואקמה במפגש הקודם.

* מכבי חיפה לא כבשה שער ליגה כבר 617 דקות. מדובר במשחק הפתיחה של העונה הנוכחית ועוד חמישה מסיום הפלייאוף בעונה שעברה, מאז שער הניצחון של דקל קינן בפתח תקוה.

* ובכלל, הירוקים כבשו רק בחמישה מ-15 המשחקים בתקופת גיא לוזון.

הרכבי הקבוצות

שופט: איתן שמואלביץ'
אצטדיון: חיפה
קהל: 27180

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully