וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראג'ה נאינגולן: "אני פורש מהנבחרת. תמיד יש סיבה להשאיר אותי בחוץ"

קשר בלגיה שוב נותר מחוץ לסגל, והחליט לסיים את דרכו בנבחרת, במדיה שיחק 28 פעמים וכבש שישה שערים: "זה לא הגיוני, דחפו אותי לסיטואציה הזו, עכשיו כל מה שאעשה יהיה עבור רומא"

ראג'ה נאינגולן שחקן נבחרת בלגיה. רויטרס
"עמדתי להתפוצץ". ראג'ה נאינגולן במדי בלגיה/רויטרס

צרות בנבחרת בלגיה: קשר רומא, ראג'ה נאינגולן, הודיע כי הוא פורש מהמדים הלאומיים בעקבות ההתעלמות העקבית ממנו על ידי המאמן רוברטו מרטינס, אחרי 26 הופעות ושמונה שערים בינלאומיים. אי זימונו למשחקים של בלגיה נגד גיברלטר ויוון, במסגרת מוקדמות המונדיאל, היו הקש ששבר את גב הגמל מבחינתו של נאינגולן, שנחשב לאחד הקשרים המוערכים והמבוקשים באירופה, שרק לאחרונה חתם על חוזה חדש במדי הג'לארוסי.

"אני פורש מהנבחרת", הודיע נאינגולן וסיפר על שיחתו עם מרטינס, "הוא התקשר אלי שעה לפני שהכריז על הסגל ואמר לי שהוא מרגיש שאני לא מפוקס מספיק כי לשחק עבור השדים האדומים במונדיאל ביוני. עמדתי להתפוצץ כששמעתי את זה".

על השמועות לפיהן מרטינס שינה את יחסו אליו, מאז איחר לאסיפה טקטית לפני המשחק מול אסטוניה, אמר: "הוא לא הזכיר את זה, אבל דיברנו לא יותר מדקה. לגבי התקרית, חיכיתי 37 דקות לטרמפ ואיחרתי. גם שחקנים אחרים איחרו, לא הייתי לבד. תמיד יש משהו. אני לא הולך לשחק יותר כדורגל בינלאומי. זה פשוט לא הגיוני. הוא קרא ליורי טילמנס, שיושב על הספסל ושיחק רק כמה דקות במונאקו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק לאחרונה חידש את חוזהו ברומא. נאינגולן/מערכת וואלה!, צילום מסך

"כשהוא מונה לתפקיד, מרטינס אמר ששחקני הנבחרת חייבים לשחק הקבוצות גדולות", המשיך הקשר, "עכשיו כשאקסל ויטסל בסין, זה כבר לא תקף. זה בסדר גמור, אבל אני צריך לשפר את הרמה שלי? נו באמת. יצא לי להיות עם מרטינס באותה מסעדה באיביזה. הוא לא אמר שלום או להתראות, וגם אני לא. איך אפשר לעבוד ביחד ככה?"

הקריירה הבינלאומית של נאינגולן נתקלה כבר בבעיות בערב, כאשר נותר מחוץ לסגל של מארק ולימוטס למונדיאל 2014. הוא עלה אז לכותרות מסיבות שליליות, כאשר צולם נמספר פעמים מעשן. "שיחקתי 52 משחקים עבור רומא", אמר, "אני תמיד עושה את הטוב ביותר שלי, עובד עם הקבוצה ותמיד יש סיבה להשאיר אותי בחוץ. לא אעשה זאת יותר. אני בן 29 ולא נותנים לי לשחק. אני מתנצל, אבל זה המצב. דחפו אותי לסיטואציה הזו, עכשיו כל מה שאעשה יהיה עבור רומא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully