וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: עוסמאן דראם סיכם עקרונית ויצטרף למצבת הגבוהים

26.8.2017 / 9:13

הסנטר הגינאי-אמריקאי, ששיחק אשתקד בליגה השנייה בטורקיה ורשם 14.8 נקודות ו-11.1 ריבאונדים למשחק, צפוי להשלים את הסגל של אריק אלפסי ולהצטרף בקו הקדמי לשולדבראנד ונסטרנקו

מאמן עירוני נהריה אריק אלפסי. ברני ארדוב
נשלחה טיוטת חוזה. אריק אלפסי/ברני ארדוב

עירוני נהריה צפויה להשלים את בניית הסגל שלה לעונה הקרובה עם צירופו של הסנטר הגינאי-אמריקאי עוסמאן דראם, ששיחק בעונה שעברה בליגה הטורקית השנייה. בקבוצה הגיעו להבנות עם דראם, ואף שלחו לו טיוטת חוזה אמש, כשהם מקווים שיחתום על חוזהו ויהיה הזר הרביעי שחותם הקיץ בקבוצה.

דראם (23, 2.06), יליד גינאה, הגיע לארצות הברית בגיל צעיר ושיחק באוניברסיטת קווינפק לצידו של המתאזרח אוון קונטי ששיחק בליגה השנייה בשנים האחרונות. בעונתו האחרונה בקווינפק רשם 14.8 נקודות ו-11.1 ריבאונדים למשחק כשהוא מוסיף 2.9 חסימות לערב. מי שזיהתה את הפוטנציאל הייתה חובנטוד בדאלונה, אך במדי הקבוצה הספרדית דראם לא קיבל מספיק הזדמנויות והיה שחקן משלים. העונה הצטרף לסמסונספור מהליגה השנייה בטורקיה ורשם ב-19 משחקים 14.8 נקודות ו-11.5 ריבאונדים לערב, לפני שנפצע בצורה מוזרה בבית החזה שלו וסיים את העונה כבר בחודש ינואר.

הסגל של אריק אלפסי לקראת העונה הבאה כולל נכון לעכשיו שלושה זרים - אלכס יאנג, ששיחק לפני שנתיים בגלבוע/גליל, דנזל ליוינגסטון ששיחק אשתקד בהפועל כפר סבא מהלאומית, והגארד הניו זילנדי קורי וובסטר. מצבת הישראלים עמוקה מאוד וכוללת את יהונתן שולדבראנד, איגור נסטרנקו, סטו דגלאס, יפתח זיו, זיו בן צבי ויריב עמירם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully