וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אייזאה תומאס פצוע באגן, קליבלנד עשויה לבטל את הטרייד

האם הטרייד הגדול לא ייצא לפועל בסופו של דבר? ב-ESPN דווח כי הקאבלירס שוקלים את האופציות שלהם, בעקבות הבדיקות הרפואיות שעבר הרכז בקבוצה. גורם המעורב בעסקה: "המצב מאוד רגיש"

שחקן בוסטון אייזאה תומאס. GettyImages
יישאר בבוסטון? אייזאה תומאס/GettyImages

האם הטרייד הגדול של הקיץ ב-NBA עומד להתבטל? אחרי מספר ימים בהם בליגה הטובה בעולם התעסקו בעיקר בהשלכות המעבר של אייזאה תומאס לקליבלנד, ושל קיירי אירווינג בתמורה לבוסטון, על פי דיווחים הלילה (בין שישי לשבת), לא בטוח בכלל שהמהלך ייצא לפועל בסופו של דבר. אדריאן ווזנאורוסקי מ-ESPN טוען כי במהלך בדיקות רפואיות שעבר תומאס בקאבלירס, התגלה כי עדיין סובל מהפציעה באגן מסיום העונה שעברה, וכעת סגנית האלופה בוחנת את צעדיה ושוקלת לבטל את הטרייד.

תומאס סיים את סדרת גמר המזרח בעונה שעברה, נגד הקאבס, מוקדם בשל פציעה, ולא הצליח להחלים ממנה באופן מלא עד כה. הוא הגיע לקליבלנד כדי לעבור בדיקות רפואיות - הליך פורמלי לפני שטרייד בין קבוצות יכול להיות סופי ורשמי - ובינתיים חזר לבוסטון. ווז' ציטט גורם המעורב בעסקה כאומר: "המצב מאוד רגיש כרגע".

אוהדי בוסטון רבים לקחו קשה את המעבר הצפוי של הכוכב שלהם ליריבה הישירה על ראשות המזרח, למרות שהועבר בטרייד ולא כתוצאה מהחלטה שקיבל בעצמו. יהיה מעניין לראות כיצד יגיבו האוהדים אם תומאס ישוב בסופו של דבר לקבוצה, לאחר שחלקם שרפו גופיות שלו במחאה. יהיה מעניין לראות גם מה יהיו ההתפתחויות בנוגע לאירווינג, שסוף סוף נמצא עבורו טרייד מתאים, אם קליבלנד תחליט לוותר על תומאס בשל מצבו הרפואי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully