וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: 1:3 מרשים לספאלטי ואינטר ברומא, שלושער לדיבאלה בניצחון יובנטוס

המאמן שעזב את רומא בטונים צורמים אשתקד, נהנה מצמד של איקרדי ושער של וסינו בניצחון המרשים באולימפיקו. האלופה פיגרה 2:0 בגנואה, אבל הסקורר הארגנטינאי סידר מהפך, קואדרדו הוסיף

פאולו דיבאלה שחקן יובנטוס חוגג. רויטרס
שלושער אדיר למספר 10 החדש. פאולו דיבאלה/רויטרס

המחזור השני בליגה האיטלקית יצא הערב (שבת) לדרך עם מהפך גדול של יובנטוס בניצחון החוץ 2:4 על גנואה. בולוניה ניצחה 0:1 את בנבנטו, לה נפסל שער בדקה ה-98 בגלל צפייה בהילוך החוזר בטלוויזיה. המשחק המרכזי נערך באולימפיקו שם צמד של מאורו איקרדי סידר לאינטר ולוצ'יאנו ספאלטי 1:3 מתוק על רומא.

מאורו איקרדי אינטר. רויטרס
ממשיך בקצב הכיבושים המסחרר. מאורו איקרדי/רויטרס

רומא – אינטר 3:1

לוצ'יאנו ספאלטי, המאמן שהוביל את רומא למקום השני בעונה שעברה ועזב בטונים צורמים, השיג וי ענק מבחינתו עם ניצחון חוץ מרשים מאוד על האקסית ושש נקודות אחרי שני מחזורים. רומא הובילה 0:1 מהר מאוד, אבל מאורו איקרדי שהבקיע צמד בניצחון על פיורנטינה 0:3 במחזור הראשון, הוסיף עוד צמד למאזן השערים המדהים שלו וסידר מהפך מתוק מאוד לנראזורי. המשחק נפתח טוב מאוד מבחינתה של רומא כאשר אדין דז'קו, מי אם לא הוא כבש כבר אחרי רבע שעה אחרי שקיבל כדור מנאינגולן והפציץ מקרוב לרשת. בדקה ה-65 סטפן אל שעראווי שנכנס כמחליף שתי דקות לפני כן שיגר כדור אדיר שננעץ בקורה. אינטר אמרה תודה ובדקה ה-67 השוותה משער של החלוץ הארגנטינאי שקיבל כדור מקנדרבה ובעט לרשת. עשר דקות לאחר מכן המהפך הושלם. פרישיץ' שלח כדור רוחב מצד שמאל, איקרדי השתלט ותוך כדי סיבוב בעט פנימה והקפיץ את אוהדי אינטר ביציעי האולימפיקו. בדקה ה-87 פרישיץ' הוסיף עוד בישול אחרי מהלך אישי מבריק והשאיר מול השער את קשר הרכש מתיאס וסינו שחתם את הניצחון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
חואן קואדרדו שחקן יובנטוס חוגג. רויטרס
מבצע יפה. חואן קואדרדו/רויטרס

גנואה - יובנטוס 4:2

האלופה נותרה מושלמת, למרות דפיקות לב רבות בעקבות פיגור מוקדם של 2:0. מיראלם פיאניץ', במשחקו ה-50 במדי יובנטוס, כבש את השער העצמי הכי מהיר מאז אוקטובר 2013 (סולי מונטארי במדי מילאן) כשאחרי 18 שניות המשיך לרשת של ג'יג'י בופון את כדור הרוחב של גוראן פאנדב. אנדריי גלאבינוב הכפיל בפנדל בחלוף שש דקות, אבל הקאמבק של יובנטוס לא איחר לבוא. פיאניץ' תיקן בדקה ה-14 עם בישול לפאולו דיבאלה, ומספר 10 החדש השלים צמד והשווה בפנדל מפוקפק בדקה ה-45. המהפך הושלם בדקה ה-62, כשהקולומביאני חואן קואדרדו השתלט בעזרת החזה, הטעה את המגן ובעט בשמאל פנימה. דיבאלה השלים שלושער ראשון בסרייה A עם בעיטה חדה בשמאל בתוספת הזמן.

בנבנטו - בולוניה 1:0
לבולוניה: גודפרד דונסה (55)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully