וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות פציעת סרחיו יול: ריאל מדריד החזירה לסגל את פקונדו קמפאצו

הרכז המלהיב שהושאל בשנתיים האחרונות למורסיה הוקפץ חזרה כדי למלא את מקומו של הספרדי שאמור להחמיץ את רוב שלבי העונה. עוד באירופה: בוריס דיאו שוקל הצעות מהיורוליג, גארינו סיכם בבאסקוניה

פקונדו קמפאסו, נבחרת ארגנטינה. AP
הפעם הוא אמור לקבל צ'אנס ראוי. קמפאצו/AP

ריאל מדריד מצאה פיתרון זמני להיעדרות הממושכת של סרחיו יול. הרכז המלהיב פקונדו קמפאצו (1.81, 26) חזר לסגל הקבוצה אחרי שנתיים בהן היה מושאל למורסיה, ואמור לקבל נתח דקות מכובד לפחות עד שיול יתאושש. כזכור, יול נפצע במהלך משחק ההכנה של נבחרת מול בלגיה לקראת היורובאסקט, ואובחן עם קרע ברצועה הצולבת. הוא יחמיץ לפחות שבעה חודשים ואמור לחזור העונה, אם בכלל, רק בשלבים המאוחרים.

קמפאצו, שהוחתם על ידי הבלאנקוס ב-2014 מפניארול הארגנטינית, לבש לאחרונה את מדי הקבוצה בעונת 2014/15, אולם מיעט לשחק ותרומתו הייתה דלה למדי. ביורוליג הוא על ממוצעים של 2.8 נקודותו-2 אסיסטים ב-8 דקות בממוצע למשחק, ולאחר עונה אחת בלבד הוא הועבר למורסיה, בה פרץ ופרח. בעונה החולפת העמיד קמפאצו ממוצעים של 13.2 נקודות, 6.7 ריבאונדים, 2.2 חטיפות ו-2.7 ריבאונדים למשחק ביורוקאפ, והיה אחד מהאחראים לקמפיין המוצלח של מורסיה שהסתיים בהדחה בטופ 16.

כעת הוא אמור לקבל הזדמנות ראויה בריאל מדריד, בעיקר משום שהקו האחורי שלה דליל למדי והרכז הטבעי הכשיר היחיד בסגל, נכון לעכשיו, הוא ילד הפלא לוקה דונצ'יץ'.

שחקן יוטה בוריס דיאו, שחקן לוס אנג'לס קליפרס אוסטין ריברס. רויטרס
יחזור ליבשת הישנה? דיאו בפעולה בהגנה/רויטרס

עוד חדשות כדורסל אירופי

* בוריס דיאו בן ה-35 שוקל לחזור לאירופה לאור מיעוט ההצעות מה-NBA. "לא סגרתי אף דלת. עדיין אין לי קבוצה לעונה הבאה, היו מגעים עם כמה קבוצות אבל שום דבר קונקרטי. בהחלט יכול להיות שאחזור לאירופה ואשחק ביורוליג, זה משהו שאני שוקל ברצינות".

* באסקוניה על סף חתימה עם שחקן סן אנטוניו ואורלנדו לשעבר, פטריסיו גארינו. הפורוורד הארגטינאי אמור לאחד כוחות עם בן ארצו פאבלו פריג'יוני, שיעמוד על הקווים העונה.

* אקס מכבי תל אביב אסטבן באטיסטה, שעבר בכמה וכמה קבוצות יורוליג בשנים האחרונות, חוזר למולדת באורוגוואי אחרי שחתם בקבוצה העונה לשם וולקאם. וולקאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully