וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה מבקרים: "צירוף זלאטן מקטין את סיכויי האליפות של יונייטד"

הפרשן הבכיר של רשת "סקיי" מתנגד לקאמבק של השבדי האגדי לתיאטרון החלומות: "הקבוצה הרבה יותר טובה בלעדיו, הוא יפר את האיזון בהתקפה". איברהימוביץ' יקצץ כ-50 אחוז משכרו בחוזה הקודם

זלאטן איברהימוביץ' חוזר למנצ'סטר יונייטד, ככל הנראה לעונה אחרונה בהחלט. אמש (חמישי) הודיעו השדים האדומים על חזרתו של החלוץ האגדי שנפצע בחודש אפריל, עזב את הקבוצה ומאז שקל מספר אופציות, כולל מעבר ל-MLS. איברהימוביץ' התלבט במשך זמן רב, אך לבסוף החליט לחתום ביונייטד עד סוף העונה "כדי לסיים את מה שהתחלתי", לדבריו.

לקדנציה השנייה שלו ביונייטד זלאטן מגיע במצב אחר לגמרי: ראשית, הוא עדיין מתאושש מאותה פציעה שגרמה לו לעזוב מלכתחילה, ואמור לחזור למגרשים בחודש אוקטובר (הצפי הוא שיערוך את הופעת הבכורה המחודשת בקבוצה מול טוטנהאם ב-28 בחודש). שנית, מפאת גילו המתקדם (35) ומצבו הגופני, זלאטן נאלץ לקצץ בלא פחות מ-50 אחוז משכרו ביחס לעונה שעברה, אז הרוויח 367 אלף ליש"ט לשבוע. אם לא די בכך, גם המספר תשע ששימש אותו רוב הקריירה כבר נלקח על ידי רומלו לוקאקו, כך שהשבדי יסתפק במספר 10.

זלאטן איברהימוביץ' שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
איך זה ייראה הפעם? זלאטן/רויטרס

בכל מקרה, באנגליה יש גם מי שלא אהב את ההחתמה הזו, כולל פרשנים בכירים. אחד מהם הוא פול מרסון, הפרשן הבכיר של רשת "סקיי", שטען כי מדובר במהלך "פופוליסטי" שעלול לפגוע ביונייטד בטווח הקצר. השדים האדומים פתחו את העונה עם שני ניצחונות ומקבלים עד כה תפוקה נהדרת מהחלוצים, בעיקר משחקן הרכש רומלו לוקאקו ומאנתוני מרסיאל. כעת צירופו של זלאטן עלול לשבש את האיזון בהתקפה.

"זלאטן אגדה, הוא זכה בתארים בשבע מדינות שונות וזה בטח לא עניין של מזל. אבל ככל שהזמן עובר, יונייטד טובה יותר בלעדיו, ובלעדיו יש להם סיכוי טוב יותר לזכות באליפות הפרמיירליג. אני מעריץ מושבע של זלאטן כבר שנים, אבל כשהוא שיחק ביונייטד הם לא היו קרובים לכלום, למרות התפוקה הנאה שלו. בלעדיו הם משחקים ב-100 קמ"ש ואף אחד לא מסוגל לדגדג אותם".

תיירי הנרי שאף הוא משמש כפרשן רשת "סקיי" אמר ש"זלאטן רואה ביונייטד אתגר אישי עצום. הוא רוצה להוסיף את אנגליה לרשימת המדינות שכבש, והוא רעב מתמיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully