וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנט: "נאמנות? אין דבר כזה ב-NBA, והטרייד על אייזאה תומאס הוא ההוכחה"

כוכב גולדן סטייט עם שלל ציטוטים מעניינים: על הביקורות שספג ("אמרו שאני לא נאמן, אבל עכשיו רואים את הצד השני של המטבע"), ווסטברוק ("נהיה חברים לנצח") וקיירי ("אני מבין לליבו"). וגם: ג'ינובילי לא פורש, חתם לשתי עונות בספרס

אחרי שזכה באליפות עם גולדן סטייט והוכתר ל-MVP סדרת הגמר, המנייה של קווין דוראנט בשיאה. שנה עברה מאז עזב את אוקלהומה סיטי והצטרף באופן מפתיע לווריירס, שהיו אז היריבים הגדולים של הת'אנדר במערב. מאז הושמעו לא מעט ביקורות בנוגע להחלטה שלו ולמידת הנאמנות שהפגין, כביכול, לאוקלהומה סיטי בה הפך לדמות נערצת. אבל היום, אחרי שהזעם עבר, הוא מסביר לכולם את הרציונל מאחורי הצעד שביצע.

"אין דבר כזה 'נאמנות' ב-NBA", אמר בראיון לפודקאסט של ביל סימונס, בהתייחס להחלטה שלו בזמנו לעומת ההחלטה של בוסטון לשלוח בטרייד את אייזאה תומאס, שהפך לפנים של המועדון בשנים האחרונות. "אחרי שעברתי לגולדן סטייט הייתי צריך לספוג את כל החרא הזה שאנשים אומרים, 'לא הייתי נאמן לאוקלהומה סיטי' וכאלה. עכשיו רואים את הצד השני של המטבע. הסלטיקס העבירו בטרייד את אייזאה תומאס, האיש שהפך לפנים של הפרנצ'ייז, ששיחק פצוע, ששיחק יום אחרי שאחות מתה. אנשים מתו עליו בבוסטון וכולם לבשו גופיות שלו. ועדיין, ברגע שהיו צריכים להעביר אותו בטרייד, עשו את זה".

קווין דוראנט עם תואר ה-MVP של סדרת הגמר. GettyImages
לא מתנצל. דוראנט/GettyImages

דוראנט הוסיף ש"כבר שנים שקבוצות מעבירות שחקנים בטריידים תוך כדי שינה, בלי שום רחמים. אין דבר כזה 'נאמנות'. זה ביזנס, ככה זה כשיש הרבה כסף על השולחן. הקשר שיש לך עם המאמנים והשחקנים בקבוצה, זו נאמנות, זו חברות, זה משהו שיישאר לנצח. אבל כשזה מגיע לכסף ולדברים קונקרטיים על השולחן, הביזנס מנצח הכל".

בנוסף, דוראנט פרגן לקיירי אירווינג בעקבות ההחלטה לעזוב את קליבלנד. "כמשחק לצידך מישהו כמו לברון ג'יימס, יש לזה הרבה השפעות צדדיות. יש הרבה הסחות דעת ורעש רקע. אני חושב שהוא חיפש סיטואציה שבה הוא יהיה משוחרר מכל הדבר הגדול הזה. הוא עשה מה שהיה צריך לעשות בקליבלנד, ועכשיו הגיע הזמן לפרק חדש בקריירה. אני מעריך מאוד את מה שהוא עשה. הוא עמד על שלו והפגין הרבה אומץ".

דוראנט התייחס גם ליחסים הקרירים בינו לבין ראסל ווסטברוק. מאז שדרכיהם של השניים נפרדו הם לא דיברו, אבל לטענת דוראנט "מעולם לא הפסקנו להיות חברים, פשוט הפסקנו לדבר. אני לא חושב שיש בעיות בינינו".

ראסל ווסטברוק, אוקלהומה סיטי ת'אנדר, מול קווין דוראנט, גולדן סטייט ווריירס. AP
עדיין חברים? דוראנט עם ווסטברוק/AP

עוד ב-NBA

* מאנו ג'ינובילי, שכבר היה עם רגל וחצי לקראת פרישה, החליט להמשיך את הקריירה וחתם לשתי עונות נוספות בסן אנטוניו תמורת חמישה מיליון דולר. זו תהיה עונתו ה-16 של מאנו בספרס, ובכך הוא יהפוך לשחקן השמיני בתולדות ה-NBA שמעביר 16 שנות קריירה באותה קבוצה (טים דאנקן, טוני פארקר, קובי בריאנט, דירק נוביצקי, ג'ון סטוקטון, רג'י מילר וג'ון האבליצ'ק עשו זאת לפניו).

* אוקלהומה סיטי ממתינה בדריכות לתשובה של ראסל ווסטברוק בנוגע להארכת החוזה בקבוצה. הת'אנדר הציעו לווסטברוק את חוזה הסופר מקס בגובה 207 מיליון דולר לחמש השנים הבאות - סכום שיהפוך אותו למשתכר הגבוה בתולדות הליגה - אולם לעת עתה הוא לא ממהר לחתום עליו, מה שמדאיג את ראשי OKC. "ההצעה מונחת לפתחו של ווסטברוק, אבל הוא עוד לא החליט. בינתיים החרדה בקבוצה הולכת וגוברת עם כל יום שעובר", צוין ב-ESPN.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully