וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס עצבני: "תומאס הועבר בטרייד, מה אתם לא מבינים?"

כוכב קליבלנד הגן על חברו החדש, ויצא נגד אוהדי בוסטון ששרפו גופיות שלו לאחר הטרייד: "הוא שיחק אחרי המוות הטרגי של אחותו". על הייוורד: "עשה את שלו והחליט לעשות מה שטוב לו"

שחקן קליבלנד לברון ג'יימס, שחקן בוסטון אייזאה תומאס. AP
ללברון נמאס/AP

הטרייד ההיסטורי, במסגרתו קיירי אירווינג עבר לבוסטון ובתמורה אייזאה תומאס הצטרף לקליבלנד, היכה גלים ב-NBA. מי שלקחו קשה את העזיבה של הכוכב שלהם, הם אוהדי הסלטיקס, ששרפו גופיות של תומאס לאחר ההודעה על עזיבתו, למרות שעבר בטרייד ולא כתוצאה מהחלטה שקיבל. בחודש שעבר, אוהדי יוטה שרפו גופיות של גורדון הייוורד בעקבות החלטתו לעבור לבוסטון. לברון ג'יימס, שבעצמו חווה את זעם האוהדים כאשר החליט לעזוב את הקאבס ב-2010, יצא בטוויטר נגד המחאות הללו מצד האוהדים.

"השריפה של הגופיות הופכת כבר למגוכחת", אמר, "הבנאדם הועבר בטרייד, מה אתם לא מבינים? הוא שיחק אחרי המוות הטרגי של אחותו. גורדון הייוורד עשה את שלו והחליט לעשות מה שטוב עבורו ועבור משפחתו. הוא עבד קשה, השתפר והפך לאולסטאר. אם החבר'ה האלה לא היו שחקנים טובים, הייתם הראשונים להגיד 'תעיפו אותם מפה'. תפסיקו לדבר על זה. כשאנחנו מחליטים לעשות מה שטוב לנו קוראים לנו 'פחדנים' ו'בוגדים', אבל כשזה ההיפך אז פתאום זה 'עסקים'?. אנשים, תעשו מה שאתם מרגישים שטוב למקצוע לכם, למשפחה ולאושר שלכם, ותמשיכו להיאבק כדי להשיג גדולה".

עוד בנושא

הגאון שרצח את הרגשות: דני איינג' ממשיך בדרכו הבלתי מתפשרת
דיווח: "שחקנים רבים של בוסטון לא חיבבו את אייזאה תומאס"
דיווח: קליבלנד פנתה לווריירס לגבי תומפסון לפני שסוכם הטרייד

אוהדי בוסטון שורפים גופיות של אייזאה תומאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully