וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה אירופית: דאבור כבש ועלה, מילאן ואברטון בבתים, אייאקס עפה

החלוץ וזלצבורג העפילו, רפאלוב שיחק מחצית במדי ברוז' והודח, גם אלטמן (23) דקות) בחוץ. הרוסונרי חוזרים לשלב בתים אירופי, סיגורדסון כבש שער בכורה מחצי מגרש, ההולנדים הובכו

מונס דאבור. אינסטגרם, ספק 500
לא מפסיק לכבוש. מונס דאבור/ספק 500, אינסטגרם

שלב הפלייאוף של מוקדמות הליגה אירופית הגיע הערב (חמישי) לסיומו. מונס דאבור עלה לשלב הבתים, בעוד עומרי אלטמן וליאור רפאלוב הודחו. מעבר לכך, התקיימו מספר משחקים מסקרנים. הגרלת שלב הבתים תתקיים מחר ב-14:00 (ספורט1).

עוד בנושא

ליגה אירופית: מכבי תל אביב בקבוצת דירוג 2, באר שבע צפויה להיות בדרג 3
ג'ורדי קרויף: "יש משחקים שבהם האופי מכריע, חייבים חיזוק"
ליגת האלופות: ריאל עם דורטמונד וטוטנהאם, באיירן עם פ.ס.ז', בארסה עם יובה

שחקני ורדאר חוגגים. רויטרס
לא מאמינים. שחקני ורדאר חוגגים העפלה היסטורית/רויטרס

הכושר הנהדר של מונס דאבור נמשך, והערב כבש את הראשון של רד בול זלצבורג מול ויטורול הרומנית, בדקה השמינית של גומלין פלייאוף מוקדמות הליגה האירופית, בדרך לניצחון 0:4 (1:6 בסיכום) ולשלב הבתים. דאבור, שמצא את הרשת גם במשחק החוץ ברומניה, סופר כבר ארבעה כיבושים בשבוע, יחד עם הצמד שכבש במסגרת הליגה ביום ראשון.

מילאן חזרה לשלב בתים אירופי לראשונה מ-2013/14 (אז בליגת האלופות) ותופיע לראשונה בתים של הליגה האירופית. פטריק קוטרונה בן ה-19 כבש בדקה ה-13 והשלים עבור הרוסונרי 0:7 בסיכום על שקנדריה המקדונית. גם מארסיי תהיה בהגרלה מחר, לאחר שניצחה 0:3 את דומז'אלה הסלובנית (1:4 בסיכום) מצמד של ואלר ז'רמן ושער של פלוריאן טאובין.

הפתעה נרשמה בטורקיה, שם פנרבחצ'ה הפסידה 2:1 לוורדאר המקדונית, והודחה עם 4:1 בסיכום שני המשחקים. רומן נאוסטאדטר עוד העלה את פנר ליתרון אחרי כדור קרן (61), אך האורחים השיגו את השער המיוחד שבע דקות לאחר מכן, מרגלו של ג'אבה ג'יגאורי, ובתוספת הזמן השלימו את הסנסציה משער של ניקולה גילגורוב ועשו היסטוריה - קבוצה ראשונה אי פעם ממקדוניה בשלב הבתים של הליגה האירופית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ליאור רפאלוב שחקן קלאב ברוז'. GettyImages
אכזבה גדולה. ליאור רפאלוב/GettyImages

הפתעה נוספת נרשמה עם הדחתה של אייאקס, שלראשונה מ-1966/67 לא העפילה ממוקדמות של אף מפעל אירופי. ההולנדים כבר ביצעו מהפך גדול וחשבו שהם בדרך לשלב הבתים, אך המילה האחרונה הייתה של רוזנבורג, שעלתה אחרי 2:3 ביתי (2:4 בסיכום). ניקלאס בנדטנר (26) העלה את הנורבגים ליתרון, אמין יונס (60) ולאסה שונה (61) הפכו תוך דקה, אך בסופו של דבר ירדו מנוצחים אחרי צמד גדול של סמואל אדגבנרו הניגרי (80, 89). רוזנבורג תהיה בשלב הבתים בפעם הרביעית.

הפרויקט השאפתני של אברטון הבטיח למועדון השתתפות שלישית בשלב הבתים של המפעל, אחרי 1:1 בחוץ נגד היידוק ספליט (1:3 בסיכום). יוסיפ רדוסביץ' השאיר לקרואטים תקווה בדקה ה-43, אך התגובה של הטופיז הייתה מהממת. גילפי סיגורדסון כבש את שער הבכורה שלו בקבוצה, בבעיטה מהאוויר כמעט מחצי מגרש, ממש בפתיחת המחצית השנייה. היידוק עוד החמיצה פנדל, ושלחה את ויין רוני וחבריו לבתים.

* אכזבה גדולה לקלאב ברוז וליאור רפאלוב, שהפסידו 3:0 לאא"ק אתונה ביוון והודחו עם 3:0 בסיכום. קשר הנבחרת עלה מהספסל במחצית, כאשר קבוצתו כבר הייתה בפיגור של שני שערים, ולא הצליח להושיע.

* פנאתינייקוס לא הצליחה להפוך את ההפסד הביתי 3:2 לאתלטיק בילבאו, הפסידה 1:0 בחוץ והודחה. עומרי אלטמן עלה כמחליף בדקה ה-67. הבאסקים יהיו בשלב הבתים בפעם השישית, והשלישית ברציפות.

שחקני אברטון חוגגים, גילפי סיגורדסון, אברטון,. רויטרס
איזה גול ענק. שחקני אברטון חוגגים/רויטרס

תוצאות נוספות

אא"ק לרנקה - ויקטוריה פלזן 0:0 (3:1 בסיכום)
דינמו קייב - מאריטימו 1:3 (1:3 בסיכום)
אולכסנדריה - באטה בוריסוב 2:1 (3:2 בסיכום)
אוסטרסונדס - פאוק סלוניקי 0:2 (3:3 בסיכום, השבדים עלו בזכות שער חוץ)
שריף טיראספול - לגיה ורשה 0:0 (1:1 בסיכום, המולדבים עלו בזכות שער חוץ)
סודובה - לודוגורץ 0:0 (2:0 בסיכום)
זניט סנט פטרסבורג - אוטרכט 0:2 (אחרי הארכה, 1:2 בסיכום)
מידטיילנד - אפולון לימסול 1:1 (4:3 בסיכום)
שקנדרבו - דינמו זאגרב 0:0 (1:1 בסיכום, האלבנים עלו בזכות שער חוץ)
וידאוטון - פרטיזן בלגרד 4:0 (4:0 בסיכום)
בראגה - האפנפיורדור 2:3 (3:5 בסיכום)
הכוכב האדום - קרסנודאר 1:2 (4:4 בסיכום, הסרבים עלו בזכות שער חוץ)
אוסטריה וינה - אוסייק 1:0 (2:2 בסיכום, האוסטרים עלו בזכות שער חוץ)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully