וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן איברהימוביץ' חוזר למנצ'סטר יונייטד: "רוצה לסיים את מה שהתחלתי"

השבדי האגדי שעדיין מתאושש מהפציעה שהובילה לשחרורו מהשדים האדומים חוזר למה שמסתמן כעונת פרישה: "קיוויתי לחזור". הבכורה המחודשת: כנראה מול טוטנהאם בסוף אוקטובר

זלאטן מודיע על הקאמבק

זלאטן איברהימוביץ' חוזר למנצ'סטר יונייטד. אחרי שמועות רבות על קאמבק לקבוצה ממנה שוחרר רק לפני ארבעה חודשים בעקבות פציעה קשה, החלוץ השבדי בן ה-35 שב לסיבוב נוסף בתיאטרון החלומות, ככל הנראה לעונת פרישה. זלאטן, שחתם לעונה אחת, ילבש את החולצה מספר 10 ויחבור לרומלו לוקאקו, אנתוני מרסיאל ומרכוס רשפורד כדי ליצור חוד קטלני לקבוצה של ז'וזה מוריניו.

איברהימוביץ' עדיין מתאושש מהפציעה שגרמה לו לעזוב את יונייטד בעונה שעברה, פציעה שהחשש היה שלא יאפשר לו לחזור למגרשים וייאלץ אותו להודיע על פרישה מוקדם מהצפוי. אולם החלוץ התאושש יחסית במהירות ושב לפעילות חלקית, ועל פי הערכות באנגליה הוא אמור לערוך את הופעת הבכורה המחודשת במדי יונייטד כבר במשחק מול טוטנהאם ב-28 באוקטובר.

"אני חוזר כדי לסיים את מה שהתחלתי", הסביר איברהימוביץ' לאתר הרשמי של יונייטד. "הכוונה שלי ושל המועדון תמיד הייתה לחזור. אני לא יכול לחכות כבר לדרוך שוב באולד טראפורד, אבל יחד עם זאת אקח את הזמן כדי להתכונן ולחזור בזמן המתאים. אני עובד קשה כדי לחזור כמה שיותר מוקדם".

ז'וזה מוריניו הוסיף: "אנחנו מאושרים שזלאטן חוזר. אחרי התרומה שהוא תרם לנו בעונה שעברה, הוא הרוויח את החוזה הזה ביושר. אין לי ספק שהוא יהיה חשוב ומועיל לקבוצה בחלק השני של העונה".

לא מעט שמועות בנוגע לעתידו של זלאטן פורסמו לאחרונה, ובין היתר שמו נקשר במעבר ל-MLS או לשבדיה. אולם כעת נדמה שאת עונתו האחרונה בקריירה החלוץ האגדי יעשה בתיאטרון החלומות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully