וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטין דיי נחת: "ירושלים הקבוצה הכי טובה עבורי לשנתיים הקרובות"

24.8.2017 / 15:29

הפורוורד החדש של האדומים, שחתם לעונה אחת בלבד, הגיע ארצה ופיזר רמזים על הישארות לזמן ממושך יותר: "הגעתי לקבוצה מעולה עם צוות מעולה. נרגש להיות פה ומקווה לזכות בתארים"

צילום: קובי אליהו עריכה: יאיר דניאל

הפועל ירושלים מתכוננת לפתיחת האימונים בשבוע הבא, ומצעד הזרים שנוחתים בישראל כבר החל. היום (חמישי) הגיע ארצה הפורוורד המסקרן אוסטין דיי, שרושם מעין סגירת מעגל אחרי שאביו, דארן דיי, שיחק בהפועל גליל עליון ומכבי ראשון לציון בשנות התשעים.

דיי, ששיחק בעונה שעברה בגלאטסראיי, אמנם חתם לעונה אחת בלבד, אך עם נחיתתו בנתב"ג הוא נשמע אופטימי באשר לאפשרות שיישאר אפילו לזמן ממושך יותר.

"בחרתי בהפועל ירושלים כי זאת הסיטואציה הכי טובה בשביל לעונה וגם לעונה הבאה", אמר. "זאת קבוצה מעולה, עם שחקנים וצוות אימון מעולה. להגיע לכאן זאת ההזדמנות הכי טובה, הייתה לי שיחה נהדרת עם המאמן והג'נרל מנג'ר, אני נרגש להיות פה ומקווה לזכות בתארים ולגרום לכולם להיות שמחים".

האמריקאי (29, 2.11) מגיע לאלופה אחרי עונה אחת בגלאטסראיי, שם שיחק 25 משחקים במסגרת היורוליג ורשם ממוצעים של 8.7 נקודות ו-45% אחוז מחוץ לקשת. בליגה הטורקית רשם 10.4 נקודות ו-4.3 ריבאונדים למשחק. פרט לעונה שעברה שהייתה מעט מאכזבת, לדיי רזומה עשיר ומרשים. הוא נבחר בדראפט 2009 במקום ה-15 על ידי דטרויט, ושיחק במשך ארבע שנים בפיסטונס, במהלכן בילה חודשיים בקאזאן במהלך השביתה ב-NBA ב-2011. לאחר מכן עבר גם בממפיס, טורונטו, סן אנטוניו (היה בסגל בעונת האליפות ב-2014) ואטלנטה. לפני שנתיים הוא שיחק בפזארו, וקלע 21 נקודות למשחק בממוצע.

אוסטין דיי, הפועל ירושלים. קובי אליהו
ברוך הבא. אוסטין דיי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully