וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "אנחנו שמחים מההחתמות, אבל מתעסקים רק במי שכאן כרגע"

מאמן מכבי חיפה דיבר במסיבת העיתונאים לקראת באר שבע: "כל משחק לגופו, מה שהיה לפני כן נגמר לטוב ולרע". על עטר: "אין לי מושג מה יהיה". ואצק שוחרר, גרשון וקלאוס התאמנו לראשונה

צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: ליר שפיגלר

אין רגע דל במכבי חיפה, למרות שהעונה כבר החלה. היום (חמישי) ערכו הירוקים מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן גיא לוזון לקראת משחק הליגה המסקרן מול הפועל באר שבע ביום ראשון באצטדיון העירוני בחיפה. לוזון ניסה לספק כמה שפחות כותרות לתקשורת והפגין נימה לוחמנית כלפי העיתונאים שהתייצבו לאירוע.

אחרי מסיבת העיתונאים הקבוצה הודיעה כי הגיעה לסיכום על התרת חוזהו של קמיל ואצק, והוא עוזב באופן רשמי: "המועדון מודה לקמיל על תרומתו בעונה האחרונה ומאחל לו הצלחה בהמשך". שחקני הרכש החדשים, רמי גרשון וטפנוס אתנסיאדיס, ערכו אימון בכורה עם הירוקים.



עוד בנושא:

מכבי חיפה הודיעה: מאור בוזגלו סיכם על חזרה לקבוצה
התקדמות בהעברת עטר, שלומי אזולאי על סף סגירה בקבוצה
מכבי חיפה: "מאור בוזגלו יהיה שובר השוויון". נטע לביא מדוכא

גיא לוזון מאמן מכבי חיפה. שלומי גבאי
הרבה שאלות בוערות. לוזון/שלומי גבאי

מאמן מכבי חיפה גיא לוזון אמר: "אנחנו מתרכזים בשחקנים שעומדים לרשותנו. רמי ומאור לא זמינים כרגע וגם קלאוס רק עכשיו הגיע. אנחנו מרוכזים במי שנמצא. ברור שאנחנו שמחים מההחתמות האחרונות. הם יעזרו למכבי חיפה עכשיו וגם בשנים הקרובות". לקראת הפועל באר שבע אמר לוזון: "כל משחק הוא לגופו של עניין. מה שהיה נגמר לטוב ולרע". על סטפנוס אתנסיאדיס, אמר מאמן הירוקים: "היום יהיה האימון הראשון שלו. אין לי תשובה בנוגע לכושר שלו" על עתידו של אלירן עטר אמר: "אין לי מושג. לגבי הסגל. קודם כל השחקנים ידעו מי בסגל ואז התקשורת. השיחות ביני לבין השחקנים שלי ואילרן בפרט זה עניין אישי וכך זה יהיה".

לוזון הוסיף: "בסך הכול עברנו משחק אחד. ואם היינו מנצחים 0:3 או 0:4 היו אומרים שאנחנו אלופי אירופה ועכשיו אומרים שהעונה הסתיימה. כולנו התאכזבנו מהתוצאה, אבל לא עושים סיכומים אחרי משחק אחד. מי שנלחץ מהמקצוע שלו צריך לוודא שהוא במקצוע הנכון. הדקות הטובות שלנו (מול בני יהודה) היו במחצית השנייה מהדקות 45 עד 73 ואז הם לא עברו את החצי. היו לנו דקות מאוד טובות שהיינו קרובים לגול. אם אנחנו פייבורטים או אנדרדוג זה לא משנה. אנחנו מכבי חיפה ונגיע לנצח את המשחק. כרגע אנחנו לא מרוכזים במי יבוא או מי ילך. רק במשחק הקרוב שמצפה לנו. מבחינתי כל משחק ליגה מאוד משמעותי. קבוצה שרוצה להיות בצמרת כל משחק משמעותי וזה לא שעל ניצחון על ב"ש מקבלים שש נקודות ומול עכו רק שלוש. כל משחק הוא שלוש נקודות.
"אנחנו מכבדים את וואקמה. הוא שחקן מצויין. צריך להתמודד אליו. הוא לא השחקן היחידי בבאר שבע. יש שם עוד שחקנים טובים".

על סגנון המשחק של הירוקים והעובדה שגילי ורמוט החמיץ פנדל: "אני לא חושב שהיינו דפנסיבים מול בני יהודה. הקבוצה שהייתה דפנסיבית היא בני יהודה. זה לא לויאלי שאדבר על שחקן כזה או אחר במועדון כאן".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקני מכבי חיפה רמי גרשון, סטפנוס אתנסיאדיס. מכבי חיפה, אתר רשמי
הירוקים החדשים/אתר רשמי, מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully