וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: רמזי ספורי מועמד, נמשכות ההכנות להפועל אשקלון

קשר הפועל תל אביב מועמד להגיע בהשאלה. בקבוצה לא מסתנוורים מהניצחון על מכבי חיפה ומתכוננים לאשקלון (שבת, 18:30, 5+ גולד). אבוקסיס: "הניצחון על חיפה לא מבלבל אותנו"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בבני יהודה לא מסתנוורים מהניצחון 0:2 על מכבי חיפה במחזור הפתיחה של הליגה, וממשיכים בהכנות לקראת המשחק נגד הפועל אשקלון ביום שבת (18:30, 5+ גולד). הקבוצה צירפה את הבלם דן מורי מבית"ר ירושלים ומחפשת חיזוק נוסף, כששחקנה של הפועל תל אביב, רמזי ספורי, מועמד. אם יגיע, תהיה מדובר בעסקת השאלה לעונה של השחקן ששיחק בעונה שעברה בבני סכנין. לספורי יש הצעות גם ממכבי פתח תקוה ובני סכנין, אבל סיכוי גבוה שיצטרף לכתומים בזכות יוסי אבוקסיס.

אבוקסיס אמר לקראת המשחק בשבת: "אנחנו כבר מתחילים להתכונן. זה יהיה משחק מאוד קשה ואנחנו יודעים את זה. הניצחון על חיפה לא מבלבל אותנו. אם נהיה עם 6 נקודות מ-6 אפשריות זה יהיה כיף גדול. לא חושב שיש עלינו לחץ בגלל הניצחון על חיפה, זה דווקא כיף. אם לא נבוא מרוכזים ביום שבת כל המחמאות שקיבלנו במשחק הקודם לא שוות. רמת הריכוז שהייתה לנו מול מכבי חיפה צריכה להיות כפולה נגד אשקלון".

עוד בנושא:

חוזר לקדנציה שלישית: דן מורי סיכם לשנתיים בבני יהודה
שחקני בני יהודה מהללים את יוסי אבוקסיס
ליגת העל: בני יהודה ניצחה 0:2 את מכבי חיפה במחזור הפתיחה

דן מורי בלם בני יהודה. מגד גוזני
שוב כתום. דן מורי/מגד גוזני

על צירופו של דן מורי: "רצינו אותו וברגע שהוא התפנה הלכנו על זה ואנחנו שמחים שהוא פה. חלומו של כל מאמן הוא שיהיה מאבק על כל עמדה ומי שטוב ישחק".

דן מורי: "תמיד כיף לחזור למועדון שגדלת בו. הייתה בחירה קלה להגיע לכאן, בחירה טבעית. אני מקווה להחזיר על האמון בי. אנחנו צריכים לעבור משחק אחרי משחק, לבוא צנועים ולשחק את הכדורגל שלנו. יש לנו מאמן מצוין ושחקנים טובים. אני חושב שאם נעשה תוצאות טובות השאיפות ילכו ויגדלו. הפרידה מבית"ר הייתה קצת שונה מפרידות אחרות. היה לי כיף שם, אני אוהב את האנשים ואת הקבוצה. נפרדנו כמו גברים, מקווה שאנחנו נצליח ושהם יצליחו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully