וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בשבדיה: מכבי תל אביב פנתה לקשר הדני אנדרס כריסטיאנסן

24.8.2017 / 13:38

על פי הדיווח, הצהובים הציעו הצעה של למעלה מארבעה מיליון יורו על קשר מאלמו, שמכחישה: "לא קיבלנו הצעה". שחקני הקבוצה יקבלו מענק של 20 אלף דולר אם יעלו לבתים של הליגה האירופית

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

דיווח בשבדיה טוען היום (חמישי) שאנדרס כריסטיאנסן (27), קשרה הדני של קבוצת מאלמו השבדית, מועמד למכבי תל אביב שאף תשלם עליו, על פי הדיווח, סכום של למעלה מארבעה מיליון יורו, סכום דומה למה ששילמו הצהובים על החלוץ וידאר קיארטנסון. המנהל הספורטיבי של מאלמו דניאל אנדרסון הכחיש: "אני יכול להבטיח לכם שלא קיבלנו הצעה. יש לו חוזה גם לעונה הבאה". השחקן שיחק בעבר בקייבו האיטלקית, לפני שעבר ב-2016 למאלמו. הוא הופיע 3 פעמים במדי נבחרת דנמרק.

שחקני מכבי תל אביב צפויים לקבל מענק אישי מהמועדון אם יעפילו לשלב הבתים של הליגה האירופית. מדובר בסכום זהה לזה שקיבלו לפני שנה: 20 אלף דולר ברוטו שיועבר לכל שחקן אם הקבוצה תעבור הערב (חמישי, 20:00, ספורט 1) את אלטאך האוסטרית במשחק הגומלין בפלייאוף הליגה האירופית.

לפני שנה נפגשה נציגות בכירה של השחקנים עם ג'ורדי קרויף שהיה עדיין בתפקידו המנהל המקצועי ובין הצדדים הושג סיכום ג'נטלמני על הסכום שיקבל כל שחקן. יש לציין כי יש הבדל בין שחקנים ותיקים ומשמעותיים לבין כאלה שכמעט ולא שותפו. גם הצעירים שבכלל לא שיחקו מקבלים מענק אם כי בגובה נמוך יותר מהסכום המקסימלי.

עוד בנושא:

ג'ורדי קרויף: "לא מנחיתים עליי מישהו בלי התייעצות, אלה קונספירציות"
התקדמות בהעברת אלירן עטר, שלומי אזולאי על סף סגירה במכבי חיפה
מכבי תל אביב: חלק מהשחקנים ידעו כמה שבועות על הגעתו של סטיב מקלארן

אנדרס כריסטיאנסן. GettyImages
כבר מכיר את הצבעים. אנדרס כריסטיאנסן בקייבו/GettyImages

קרויף שוחח אתמול עם השחקנים ואמר בין היתר: "זה יהיה משחק שונה לחלוטין. הם יהיו חייבים לתקוף ולצאת הרבה קדימה כדי להבקיע לנו שער ואנחנו נצטרך להיות חכמים במשחק שלנו ולדעת לעשות את הגול שלנו. יש לנו יתרון מהמשחק הראשון, אבל שום דבר עוד לא נגמר".

טל בן חיים אמור לפתוח אחרי שהחלים מפציעתו והתאמן אתמול באופן מלא. לקרויף יש התלבטות בעיקר באשר לדור מיכה ולעומר אצילי. מיכה יכול לשחק באמצע ועל הקו. ביום חמישי שעבר הוא לא פתח באוסטריה, אבל קרויף עשוי למצוא לו מקום הערב בהרכב למרות שהנטייה היא להעלות את אותם אחד עשר שפתחו במשחק הראשון כאשר אבי ריקן וכריסטיאן באטוקיו משחקים בקישור. באשר לאצילי, הקשר רשם משחק רע מאוד מול בית"ר ירושלים ביום ראשון והמחשבה היא האם כדאי לפתוח איתו או להעלות אותו דווקא מהספסל. ארון שוינפלד שלא פתח מול בית"ר אמור לפתוח בכנף ונראה כי בזכות הפיזיות שלו וההשקעה על המגרש בהיבט הטקטי, קרויף לא יוותר עליו.

למעלה מ-9,000 כרטיסים נמכרו למשחק ובמכבי תל אביב מקווים כי אוהדים נוספים יצטרפו לקראת הערב. "זה המשחק הכי חשוב של המועדון בחצי השנה הקרובה", אמרו בקבוצה. "עם כל ההמולה סביבנו כל השבוע אחרי הגעתו של מקלארן וההפסד לבית"ר ירושלים, צריך לזכור שיש הערב משחק שצריך לשים אותנו במקום שמכבי תל אביב שואפת להיות בכל עונה והוא שלב הבתים של אחד המפעלים באירופה".

(עדכון ראשון: 11:31)

עוד באותו נושא

ג'ורדי קרויף: "לא מנחיתים עליי מישהו בלי התייעצות, אלה קונספירציות"

לכתבה המלאה
אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
במועדון מקווים לראות יציעים מלאים. אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully