וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ברצלונה תיפגש עם ראשי דורטמונד וליברפול בהגרלת האלופות

הקטלאנים ינסו לקדם את עסקת קוטיניו או דמבלה ומוכנים להגיש הצעות בשווי כולל של 150 מיליון יורו על כל אחד מהם, אך בתקשורת הספרדית לא אופטימיים. דיווח: גם וויליאן מועמד

one

על פי דיווחים, ראשי ברצלונה עשויים להיפגש הערב (חמישי) עם ראשי דורטמונד וליברפול בהגרלת שלב הבתים של ליגת האלופות במונאקו על מנת לנסות ולקדם את רכישת עוסמאן דמבלה או פיליפה קוטיניו.

קל זה לא יהיה. ב"קיקר" הגרמני טוענים שדורטמונד דורשת 140 מיליון יורו על הכוכב הצרפתי שלה, ולא תהיה מוכנה להתפשר כלל. באותו דיווח נכתב כי ההצעה הקודמת של ברצלונה, בשבוע שעבר, עמדה על 80 מיליון יורו + 25 מיליון יורו בבונוסים. עוד צוין כי אם עסקה לא תסוכם עד סוף השבוע, דורטמונד תחליט שלא למכור את דמבלה.

ומה בנוגע לקוטיניו? על פי העיתונאי המוערך גיים בלאגה, הקטלאנים מתכננים להגיש לליברפול הצעה חדשה על הברזילאי בשווי כולל של 150 מיליון יורו (בדומה להצעה שיגישו לדורטמונד על דמבלה), אך "הם פסימיים גם בנוגע אליו וגם בנוגע לדמבלה, וחושבים על אופציות אחרות. ליברפול מתעקשת שתדחה את ההצעה הרביעית, אם וכאשר תתקבל".

עוד בנושא:

העברות בעולם - 24.8: אביו של מסי נפגש עם סיטי, פ.ס.ז' תגנוב את סרי?
ריאל מדריד זכתה בגביע סנטיאגו ברנבאו, שער ניצחון יפהפה לרונאלדו
דיווח: ברצלונה קרובה לרכישת אנחל די מריה מפריס סן ז'רמן

פיליפה קוטיניו ליברפול. רויטרס
ליברפול לא צפויה להסכים. קוטיניו/רויטרס

אז מי כן יגיע? על פי בלאגה, כמו גם על פי "ספורט" הקטלאני, ברצלונה ואנחל די מריה הגיעו לסיכום על תנאי השחקן. פריס סן ז'רמן חייבת למכור שחקנים בשל עסקת ניימאר וחוקי הפייר פליי, והיא עשויה לקבל מבארסה 50 מיליון יורו על הארגנטינאי. שם נוסף שנזרק לבורסת השמות הוא זה של וויליאן מצ'לסי.

בלאגה אף התייחס לעתידו של מסי, וצייץ: "מסי עדיין לא חתם על חוזה חדש, הטיימינג לא מתאים כרגע. הוא רוצה קבוצה חזקה סביבו, אבל יכול להיות שזה לא יקרה בקיץ הזה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן בורוסיה דורטמונד, עוסמאן דמבלה. רויטרס
140 מיליון יורו, לא פחות. דמבלה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully