וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "לא מנחיתים עליי מישהו בלי התייעצות, אלה קונספירציות"

23.8.2017 / 18:22

מאמן מכבי תל אביב התייחס להחתמתו של סטיב מקלארן במסגרת מסיבת העיתונאים לקראת הגומלין מול אלטאך: "קראתי הרבה תאוריות קונספירציה בתקשורת בימים האחרונים, יש לכם עתיד בקולנוע"

ליגה אירופית - פלייאוף, משחק 2הסתיים24/08/2017
מכבי תל אביב
  • קיארטנסון (41)
  • יייני (73)
2:2
  • (20) איגנר
  • (59) נאטזר
ריינדהורף אלטאך

    מכבי תל אביב רוצה להשתתף בשלב הבתים של הליגה האירופית בפעם השנייה ברציפות והרביעית בסך הכול. כדי לעשות את זה היא צריכה לעבור את הגומלין מחר (חמישי, 20:00, ספורט 1) נגד אלטאך האוסטרית במסגרת שלב הפלייאוף של הליגה האירופית. הצהובים מגיעים אחרי ניצחון 0:1 במשחק הראשון, אך ירצו לשכוח מההפסד 3:0 לבית"ר ירושלים במחזור הראשון של ליגת העל.

    מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. יוסי ציפקיס
    "לא מבין למה יש בעיה עם מקלארן". ג'ורדי קרויף/יוסי ציפקיס
    קרויף: "אני לא יודע מאיפה הגיעו כל הסיפורים. במכבי אנחנו עובדים תמיד ביחד ואף החלטה לא מתקבלת לשים מישהו מעליי או לידי בלי התייעצות"

    עוד לפני כן, קיימה מכבי תל אביב מסיבת עיתונאים שהפכה למופע של ג'ורדי קרויף. למאמן ההולנדי היה הרבה מה לומר אחרי התיאוריות הרבות שעלו בעקבות הצטרפותו של סטיב מקלארן לצוות המקצועי.

    "יש לי יחסים טובים עם הבעלים וכולם יודעים את זה, אני מכבד אותו מאוד", אמר קרויף. "אני לא חושב שמיטש היה שם מישהו מעליי בכוח. כששיחקתי במנצ'סטר יונייטד, אהבתי מאוד איך שסטיב שמר עלינו כשחקנים שלא שיחקו הרבה עם מוטיבציה. סטיב תמיד היה בקשר איתנו, כבר לפני כמה שנים. אני לא יודע מאיפה הגיעו כל הסיפורים. במכבי אנחנו עובדים תמיד ביחד ואף החלטה לא מתקבלת לשים מישהו מעליי או לידי בלי התייעצות. סטיב כבר היה לפני שבועיים או שלושה שבועות בישראל, היו עוד אנשים, אבל לא גיליתם ואלה חדשות טובות למכבי. אני חושב שתיאוריות הקונספירציה שהיו בתקשורת היו מעניינות מאוד בימים האחרונים. תראו את סטיב הרבה על הדשא, אבל על הספסל? נראה. אפילו לא חשבנו על הפרטים האלה. בשבילי זה חשוב שהוא מכיר אותי טוב מאוד והרגשנו שזה משהו שיעזור לנו. מי שרוצה להתעסק בתיאוריות קונספירציה, אני מאחל לו בהצלחה בקולנוע, אבל זה לא רלוונטי כאן".

    עוד אמר על מקלארן: "יש לו הרבה ניסיון והוא מביא התלהבות ותשוקה אל המגרש. לא נטלתי חלק במשא ומתן, רק אמרתי לו במה אני מצפה שהוא יוכל לעזור לי. הבעלים בכל מועדון הוא זה שמחזיק במילה האחרונה. אני לא מתחבא מהעובדה שאני המלצתי עליו. לכל המאמנים יש צוות, אני לא מבין מה הבעיה. אני חושב שלהיות במועדון גדול כשחקן לא אומר שתהיה שחקן טוב. אלה שתי עבודות שונות. כשחקן אתה הולך הביתה ושוכח מהכול, וכמאמן אתה אף פעם לא מפסיק לחשוב על הכול.

    "אני לא מבין למה יש בעיה עם מקלארן. הוא אימן את נבחרת אנגליה, היה עוזר המאמן של אלכס פרגוסון. אני לא מכיר אגו ולא יודע מה זה אגו, אני רק חושב שזה שיפור משמעותי בשבילנו ואני שמח במיוחד מצירופו של מקלארן. הוא עוזר למכבי תל אביב והוא עוזר כי ביקשתי, העובדה שהכריזו על זה אחרי בית"ר זה צירוף מקרים שקצת חבל עליו. הוא היה פה כבר לפני כמה שבועות. חשוב מאוד שאנחנו מחזקים את המועדון, הבעלים הסכים, אני הסכמתי, כולם הסכימו ולכן אנחנו שמחים. בכדורגל אין אגו, גם זידאן היה העוזר של אנצ'לוטי בריאל מדריד. אני רק חושב איך אפשר להפוך את הקבוצה לטובה יותר, זה הדבר היחיד שמעניין אותי".

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

    בשיתוף אאורה נדל"ן
    מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. יוסי ציפקיס
    "קריאת השכמה היא לא תמיד משהו רע". ג'ורדי קרויף במסיבת העיתונאים/יוסי ציפקיס
    קרויף: "אני חושב שתיאוריות הקונספירציה שהיו בתקשורת היו מעניינות מאוד בימים האחרונים. מי שרוצה להתעסק בתיאוריות קונספירציה, אני מאחל לו בהצלחה בקולנוע, אבל זה לא רלוונטי כאן"

    על ההפסד 3:0 לבית"ר ירושלים אמר קרויף: "זה טוב לספוג סטירה בפנים במחזור הראשון מאשר לספוג אותה מחר. קריאת השכמה היא לפעמים לא משהו רע. השורה התחתונה הייתה שלא היינו מספיק אגרסיביים וחזקים. ההפסד לבית"ר הוא תוצאה של הרבה דברים".

    על אלטאך: "אחרי שבעה משחקים באירופה, חלקם קשים מאוד, מחר זה המשחק החשוב שיקבע הכול".

    על צירופו של ניק בלקמן: "עם בלקמן היינו בקשר כבר שלוש או ארבע שנים, הוא גם אמר את זה באתר הרשמי שלנו. זו עובדה".

    הבלם טל בן חיים אמר במסיבת העיתונאים: "אני מרגיש יותר טוב, מקווה לעשות אימון מלא ולהיות כשיר. אני עושה את הכול כדי להיות כשיר למחר ונדע אם אני בהרכב לפני המשחק. אני מרגיש טוב יותר. אנחנו שחקנים מקצוענים, זו לא פעם ראשונה שאנחנו מפסידים או משיגים הישג גדול ואחרי שלושה ימים צריכים לרדת לקרקע. הצוות עבד איתנו טוב ואנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לשפר. כדורגל זה לא מדע מדויק, אנחנו משחקים נגד קבוצה טובה, ראינו במשחק הקודם שיש להם שחקנים טובים, זה לא הולך להיות קל. עבדנו קשה כדי לעלות לשלב הבתים ואנחנו מקווים לתת לקהל שלנו תחושת סיפוק מחר אחרי המשחק. אנחנו בשתי תחרויות שונות, צריך לעשות את הסוויץ' בין הליגה לאירופה. אין תירוצים, לא בגלל ההפסד לבית"ר או משהו אחר".

    מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף, טל בן חיים. יוסי ציפקיס
    מקווה להיות כשיר. טל בן חיים לצד ג'ורדי קרויף/יוסי ציפקיס

    ותהיה עוד קבוצה על כר הדשא בנתניה מחר. היריבה אלטאך יודעת שסיכוייה להעפיל לא גבוהים, אבל המאמן קלאוס שמידט הצהיר: "זה עדיין משחק השנה מבחינתנו, אנחנו רוצים להיות בשלב הבתים". אחרי 362 דקות ללא שער, האוסטרים בונים על החלוץ הוותיק יוהאנס אייגנר (36) שחוזר מפציעה וצפוי לפתוח בחוד. עמנואל שריינר יחליף את לוקאס גלבאו המוצהב בעמדת המגן השמאלי.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: אלכסיי אסקוב (רוסיה)
    אצטדיון: נתניה
    קהל: 10637

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        0
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully