וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הודיעה: מאור בוזגלו סיכם בקבוצה

אחרי שבועות ארוכים של מו"מ, הירוקים הודיעו כי הקשר בן ה-29 חוזר לקבוצה אותה עזב בטונים צורמים. בוזגלו המאושר בפייסבוק: "שוב בבית". פנייה לארדן ורגב בעניין אי אישור הכנסת דגלי פריסה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אחרי שבועות של משא ומתן ודיווחים, היום (רביעי) יצאה ההודעה הרשמית: מאור בוזגלו סיכם את תנאיו במכבי חיפה. הירוקים הודיעו כי הקשר בן ה-29, שרשם בעבר שבע הופעות במדי הקבוצה, יחזור אליה אחרי שסיכם ובהודעה שנמסרה מטעם הקבוצה נכתב: "הילד שב הביתה: מאור בוזגלו סיכם את תנאיו במכבי חיפה".

בוזגלו כרגע סובל מפציעה וצפוי לחזור לשחק רק בינואר. יחד עם זאת, הקשר ואביו טוענים כי הוא עשוי לחזור מוקדם יותר. בתוך כך, נרשמה גם התקדמות משמעותית בסוגיית העברתו של אלירן עטר ממכבי חיפה למכבי תל אביב והוא צפוי להשלים את חזרתו לקרית שלום.

עוד בנושא:
סנטה קלאוס עם כאפיה: הכירו את סטפנוס אתנסיאדיס, חלוצה החדש של מכבי חיפה
סטפנוס אתנסיאדיס חתם לשנתיים במכבי חיפה וקיבל את החולצה מספר 33
חלק משחקני מכבי תל אביב ידעו במשך שבועות על הגעתו של סטיב מקלארן

מאור בוזגלו, הפועל באר שבע, פצוע. ברני ארדוב
חוזר לירוק אחרי תשע שנים. בוזגלו/ברני ארדוב

בוזגלו בן ה-29 שיחק בשורה של מועדוני נוער ובהם מכבי תל אביב ומכבי חיפה. בעונת 2005/6 עלה לבוגרים של מכבי חיפה והספיק לשחק במדיה במשך שבעה משחקים רשמיים. בשל מיעוט דקות משחק בוזגלו הושאל להפועל פתח תקוה ובעונה לאחר מכן לבני סכנין. ב-2008 הצטרף בוזגלו למכבי תל אביב ונעדר במשך זמן ממושך לאחר שקרע את הרצועה הצולבת.

ב-2011 עזב את קרית שלום לטובת סטנדרד ליאז הבלגית, אך לא הצליח להפוך לשחקן מרכזי במועדון הבלגי. ב-2013 חזר לישראל והצטרף להפועל באר שבע במדיה זכה בשתי אליפויות והפך לאחד השחקנים המרכזיים במועדון. עם תום חוזהו עזב את המועדון וכעת חזר רשמית לשורות הירוקים מחיפה. בנבחרת ישראל כבש בוזגלו שער אחד (במשחק ידידות מול סלובקיה) ב-23 הופעות.

בעניין אחר, מכבי חיפה ומנהלת הליגות לכדורגל הוציאו מכתב לשר לביטחון פנים, גלעד ארדן והשרה מירי רגב. בניגוד לתקנון ובשונה מלא מעט אצטדיונים, אוהדי מכבי חיפה אינם רשאים להכניס דגלי פריסה ליציעים באצטדיון הביתי. המנהלת ומכבי חיפה פנו בעניין לא אחת למשטרה ונענו בשלילה וכעת הנושא הועבר לטיפול השרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

הפוסט של מאור בוזגלו בפייסבוק: "שוב בבית"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully