וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלגן חדש בברצלונה: "מרד האינסטגרם" של מסי והחברים עם ניימאר

כוכבי הקבוצה בילו ביום ההולדת של בנו של האקס הברזילאי, ראשי המועדון זעמו על התמונות שפורסמו מהאירוע: "יש ריח של מהפכה, המתח הגיע לשיאים חדשים. ניימאר גרם למלחמה כוללת בברצלונה"

one

סערה חדשה בברצלונה. אתמול (שלישי) פרסמו כמה מכוכבי הקבוצה, ליאונל מסי, לואיס סוארס, ג'רארד פיקה ואיבן ראקיטיץ' תמונות ברשתות החברתיות, בהן הם נראים מבלים עם האקס ניימאר.

השחקנים הגיעו למסיבת יום ההולדת של בנו של ניימאר, כאשר שחקן פריס סן ז'רמן, מלווה בחברו לקבוצה דני אלבס, חזר לספרד לשם החגיגה. בתמונות שפרסמו השחקנים, הם השתעשעו על חשבון הציוץ המפורסם של פיקה מהחודש שעבר, בו הוא הציג תמונה שלו ושל ניימאר וכתב "הוא נשאר", זמן קצר לפני שהברזילאי עבר לפ.ס.ז'. בעוד ניימאר צייץ תמונה שלו עם פיקה וכיתוב דומה: "הוא נשאר", מסי שם באינסטגרם שלו תמונה עם ניימאר וסוארס והכיתוב: "הוא חזר", על ניימאר כמובן.

עוד בנושא:

דיווח: ברצלונה הגישה עוד הצעת ענק עבור פיליפה קוטיניו
ברצלונה תתבע מניימאר 8.5 מיליון יורו, הערעור של רונאלדו נדחה
זינדין זידאן: "אף אחד לא ביקש ממני לעזוב. רוצה לשמור על הסגל הקיים"

אלא שבשעה שהשחקנים עצמם נראו מאוד משועשעים מהנושא, בהנהלת ברצלונה לא ממש התחברו לתמונות המשותפות, בטח לא בדיוק ביום בו הם הודיעו שהם תובעים את ניימאר בדרישה שיחזיר להם את בונוס החתימה על סך 8.5 מיליון יורו ואולי גם ישלם להם פיצוי נוסף על עזיבתו. ברשת "קדנה סר" הספרדית דווח כי במועדון מכנים את המסיבה והתמונות ממנה בשם "המרד באינסטגרם" ושראשי המועדון זועמים על "מהומת האינסטגרם" ועל כך שהשחקנים לקחו את הצד של ניימאר בסכסוך בין שני הצדדים. כל זאת, לאחר שניימאר תקף ביום שבת, בתום הניצחון של פ.ס.ז', את הנהלת ברצלונה ואמר: "מגיע למועדון הזה הנהלה טובה יותר".

ב"אס" נכתב: "בבארסה יש ריח של מהפכה. המתח בין השחקנים להנהלה הגיע אתמול לשיאים חדשים בגלל המסיבה. אפשר לראות את הפיצוצים במועדון ממרחקים רבים וההנהלה לא מוכנה לסבול את ההתנהגות הזו של השחקנים שלה. גם אם זה לא היה מרד נגד ההנהלה, זה בהחלט נראה ככה. ניימאר עזב מרצונו, אבל השחקנים לצדו והם לא מוכנים שההנהלה תמשיך להשחיר את פניו. הודעות התמיכה בניימאר כשעזב היו דוגמה טובה לזה והתמונות הן ההמשך. 'שה לראות איך היחסים בין השחקנים להנהלה מסתדרים". ב"מארקה" הוסיפו: "ניימאר גורם למלחמה כוללת בברצלונה".

אם לא די בכך, הרי שהלילה חשבון הטוויטר של בארסה נפרץ על ידי האקרים ש"בירכו" את אנחל די מריה על הצטרפותו למועדון. מיד לאחר מכן, הם פרסמו הודעה על הפריצה, אך לא לפני שהספיקו להצית את דמיונם של אוהדים רבים.

עוד באותו נושא

דיווח: ברצלונה הגישה עוד הצעת ענק עבור פליפה קוטיניו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully