וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "האקדמיה של באיירן היא תשובה לטירוף של ההעברות"

אלופת גרמניה חנכה אקדמיה שהוקמה בעלות של 70 מיליון יורו והמאמן הסכים עם דברי הנשיא אולי הנס. הוסיף: "בריאל מדריד העליתי חמישה שחקנים לבוגרים, מקווה שזה יקרה גם פה"

קרלו אנצ'לוטי מאמן באיירן מינכן. רויטרס
מחכה לצעירים של המועדון./רויטרס

באיירן מינכן חנכה בתחילת השבוע רקדמיית כדורגל חדשה בעלות של כ-70 מיליון יורו והנשיא אולי הנס אמר לתקשורת ש"זו התשובה שלנו לטירוף של חלון ההעברות והמשכורות המתנפחות", תוך שהוא רומז להעברה של ניימאר מברצלונה לפריס סן ז'רמן.

המאמן קרלו אנצ'לוטי נשאל בנוגע לדברים הללו אתמול והסכים: "זו האמת, האקדמיה היא תשובה טובה. המטרה היא לקדם שחקנים לקבוצה הבוגרת".

המאמן האיטלקי הוסיף: "בריאל מדריד קידמתי חמישה שחקני לקבוצה הבוגרת: חסה, מוראטה, נאצ'ו, קאסמירו וקרבחאל שחזר מלברקוזן. אני מקווה שההתפתחות בבאיירן מינכן תהיה דומה. מהניסיון שלי, בעיקר במילאן, כשהשחקנים שגדלים באקדמיה מקבלים את חולצת הקבוצה הבוגרת, זו תחושה מאוד מיוחדת עבורם והם מלאי מוטיביציה".

באיירן מינכן ביצעה בקיץ רכש בעלות כוללת של קצת יותר מ-103 מיליון יורו. קורנטן טוליסו הגיע מליון תמורת 41.5 מיליון יורו, ניקלאס זולה הגיע מהופנהיים תמורת 20 מיליון וסרג' גנאברי נרכש מורדר ברמן ב-8 מיליון. בנוסף, האלופה הגרמנית שילמה דמי השאלה בסך 13 מיליון יורו על חאמס רודריגס (ריאל מדריד) והשלימה את רכישתו של קינגסלי קומאן מיובנטוס (21 מיליון יורו).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully