וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחושות קשות בבאר שבע: "קיבלנו שיעור", וואקמה ידרוש לעזוב?

23.8.2017 / 7:57

האלופה כואבת את ההדחה: "היה שקט חודר בחדר ההלבשה". ברקת שוחחה עם השחקנים: "לא רוצה שנישבר". בניגריה מעריכים: אם וואקמה יקבל הצעה, הוא יבקש שחרור. אוגו הוסיף: "אני לא כאן בגלל הצ'מפיונס"

צילום ועריכה: קובי אליהו

1. תחושות קשות מאוד בקרב אנשי ושחקני הפועל באר שבע אחרי ההפסד אמש (שלישי) מול מאריבור, שהביא להדחה ממוקדמות ליגת האלופות. בסיום המשחק, לא מעט משחקני באר שבע וביניהם מאור מליקסון וטוני וואקמה, נראו עם דמעות בעיניים. כל השחקנים נותרו שרועים על כר הדשא במשך דקות ארוכות והיו שבורים מההפסד הכואב.

בלם מאריבור ואקס הפועל תל אביב, מרקו שולר, ניסה לעודד את שחקני באר שבע, אך לשווא. וואקמה וג'ון אוגו התקשו לרדת מהמגרש, עד שלבסוף נכנסו השחקנים לחדר ההלבשה וגם שם נרשמה דממת אלחוט והפנים היו נפולות: "זה חדר ההלבשה הכי שקט שאני זוכר", אמר אחד השחקנים הוותיקים בקבוצה, "פשוט הייתה דממה. אף אחד לא הוציא מילה". שחקן אחר הוסיף: "היה שקט חודר. זה מהרגעים האלה שאף אחד לא יכול להרים את השני, כי כולם שבורים".

בבאר שבע יודעים שכעת עומד בפני המאמן ברק בכר וצוותו אתגר לא פשוט, להרים מנטלית את השחקנים מהמקום העגום בו הם נמצאים: "זו מכה מוראלית קשה", אמר אחד מאנשי המועדון, "יש רסיסים כעת וצריך לאסוף אותם ולהמשיך הלאה. זו ממש לא משימה פשוטה". כבר ביום ראשון תפגוש באר שבע את מכבי חיפה במחזור השני של ליגת העל, למשחק שמקבל חשיבות גדולה מאוד לאור ההפסד אתמול.

עוד בנושא:

לנגב את הדמעות: הפועל באר שבע לא העפילה לליגת האלופות
קבהא שולח מסר לאלישע לוי: "אף אחד לא יכול להתעלם ממני"
אלונה ברקת: "השחקנים שבורים, אני כואבת את כאבם"

שחקני הפועל באר שבע אליניב ברדה, איסק קואנקה, דור אלו. קובי אליהו
שקט חודר בחדר ההלבשה. שחקני באר שבע/קובי אליהו

2. הבעלים אלונה ברקת ראתה כי השחקנים ואנשי הצוות מרוסקים. מיד בסיום היא ניגשה לדבר עם הצוות המקצועי ולאחר מכן נכנסה לחדר ההלבשה וכינסה את השחקנים לשיחה לא שגרתית. ברקת אמרה להם כי היא יודעת ומבינה עד כמה כואב להם, אך צריך להמשיך הלאה: "אני לא רוצה לראות בהמשך פרצופים נשברים. אנחנו מועדון חזק ומועדון גדול". גם האוהדים ניסו לעודד את השחקנים ועם הכניסה שלהם לשדה התעופה במאריבור הם העניקו להם מחיאות כפיים.

3. בבאר שבע יצטרכו כעת להתמקד גם בשלב הבתים של הליגה האירופית. ברקת טסה ישירות למונאקו, שם תיערך ביום שישי ההגרלה. המנכ"ל אסי רחמים יחבור אליה בהמשך. בקבוצה מקווים לרשום עוד קמפיין מוצלח בליגה האירופית, כמו בשנה שעברה, כדי להשכיח ולו במעט את האכזבה הגדולה. מלבד סכום כספי נאה, באר שבע הרוויחה כבר שתי נקודות דירוג העונה באירופה, כאשר על כל תוצאת תיקו בשלב הבתים, הקבוצה תקבל נקודה ואילו על כל ניצחון שווה ניקוד כפול. קמפיין טוב עשוי לסדר לבאר שבע ניקוד שיעזור לה להיות מדורגת גבוהה יותר בשלבי המוקדמות בעונה הבאה באירופה.

עוד באותו נושא

אלונה ברקת: "אני יודעת שהשחקנים שבורים וכואבת את כאבם"

לכתבה המלאה
ג'ון אוגו הפועל באר שבע. קובי אליהו
לא הולך לשום מקום. אוגו/קובי אליהו

4. אחרי המשחק הראשון מול מאריבור הצהיר טוני וואקמה שהוא נשאר בבאר שבע כדי להעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות. הניגרי כבר לא יוכל לעבור לסין, שכן חלון ההעברות שם הסתיים. יחד עם זאת, גורמים בכדורגל הניגרי מעריכים שהשחקן יקבל כבר בשבועות הקרובים הצעות מליגות שונות באירופה ושאם תגיע הצעה מקבוצה באחת הליגות הבכירות, הוא ידרוש מבאר שבע לשחררו. ברק בכר אמר עם שובה של הקבוצה לישראל: ""לא נתייחס כרגע למי נשאר ומי עוזב. אני חושב שזה לא רלוונטי".

5. מוחמד גדיר עלה לשחק אתמול אחרי שקיבל זריקות ובקבוצה יידעו בימים הקרובים האם החמיר את הפציעה במפשעה ממנה הוא סובל. מלבד גדיר, בקבוצה רוצים להחזיר לעניינים את איסק קואנקה וניב זריהן, כאשר רק ביום שבת תתקבל החלטה לגביהם שניהם האם הם ישותפו במשחק בראשון מול חיפה.

6. ג'ון אוגו אמר עם הנחיתה בישראל: "זה שיעור גדול עבורנו. עבדנו קשה ושיחקנו טוב בשני המשחקים, אבל לא עלינו ואנחנו צריכים להתמקד רק בעתיד, בליגה ובליגה האירופית, במה שיבוא. יש לי חוזה בבאר שבע, אני שמח בישראל, אני משחק כאן את הכדורגל הכי טוב שלי. אני לא בבאר שבע בגלל הצ'מפיונס, אלא כי אני בקבוצה הטובה ביותר בארץ. אני כאן כי אני רוצה להמשיך להתפתח כשחקן. כשמאריבור שיחקו אצלנו, בעטנו 15 פעמים לשער. אבל מה שמשנה בכדורגל זה כמה מזה נכנס. הם עלו בזכות שער החוץ וכמו שאמרתי, זה לקח עבורנו. זה קורה לנו כבר פעם שנייה ברציפות".

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
בכר יצטרך להרים את השחקנים/קובי אליהו
מאור מליקסון הפועל באר שבע. קובי אליהו
הפנים אומרות הכל. מליקסון/קובי אליהו
גיא חיימוב שוער הפועל באר שבע. קובי אליהו
חיימוב לא הצליח למנוע את השער/קובי אליהו
ניב זריהן הפועל באר שבע. קובי אליהו
יחכו להזדמנות אחרת. זריהן/קובי אליהו
בן ביטון הפועל באר שבע. קובי אליהו
אכזבה גדולה. ביטון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully