וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 23.8: ליברפול לברצלונה - קוטיניו לא למכירה גם ב-150 מיליון ליש"ט

האנגלים מסרבים להצעה בסך 138 מיליון ליש"ט ולא יסכימו ל-150 מיליון. מונאקו מכינה אלטרנטיבה לאמבפה, ברבאטוב ישחק אצל מולנסטיין בליגה ההודית והמגן שמכבי חיפה רצתה חזר הביתה

עריכת וידאו: מתן חדד

העברות

* סוונסי שילמה 16.5 מיליון ליש"ט להאל סיטי מליגת המשנה כדי לרכוש את הקשר סם קלוקאס. השחקן בן ה-26, שאמור לתפוס את העמדה של גילפי סיגורדסון, חתם לארבע שנים. המגן סטיבן קינגסלי יעשה את הדרך ההפוכה.

* דימיטאר ברבאטוב, החלוץ הבולגרי הוותיק שידע ימים יפים בטוטנהאם ומנצ'סטר יונייטד בין היתר, ישחק בליגה ההודית אחרי שחתם לעונה אחת בקראלה בלאסטרס, הקבוצה אותה מאמן מיודענו רנה מולנסטיין.

* פלוריאן קליין, המגן הימני האוסטרי בן ה-30 שסיים את חוזהו בשטוטגרט וסיכם את תנאיו במהלך הקיץ במכבי חיפה, חזר בסופו של דבר לארצו וחתם לשלוש שנים באוסטריה וינה.

* זניט סנט פטרסבורג, מוליכת הליגה הרוסית, צירפה את החלוץ הארגנטינאי אמיליאנו ריגוני. החלוץ בן ה-24 שיחק בשנה וחצי האחרונות באינדפנדיינטה, נרכש תמורת 9 מיליון יורו וחתם בשורות הקבוצה הרוסית לארבע שנים.

* אדר, החלוץ שכבש את שער הניצחון של פורטוגל בגמר יורו 2016, עזב את ליל והפך רשמית לשחקן לוקומוטיב מוסקבה המדורגת במקום השני ברוסיה.

* הקשר ההתקפי עומאר אל כדורי עבר מאמפולי האיטלקית לפאוק סלוניקי היוונית. המרוקאי בן ה-27 עלה 1.3 מיליון יורו והוא עזב את איטליה בפעם הראשונה בקריירה.

* הקשר היווני סבאס מורגוס (19) עזב את ארסנל וחתם לשנתיים בנוריץ' מליגת המשנה באנגליה.

* הקשר הארגנטינאי כריסטיאן לדסמה, 34, לשעבר קפטן לאציו ושחקן פנאתינייקוס, חתם לעונה אחת בלוגאנו השוויצרית עם אופציה לעונה נוספת.

* הקשר ההתקפי קרליניוס עזב את אשטוריל הפורטוגלית אחרי חצי עונה וחתם בסטנדרד ליאז' הבלגית, אותה מאמן ריקרדו סה פינטו. הקשר הברזילאי בן ה-23 נרכש בסכום של שני מיליון יורו.

* שוערה של סאות'מהפטון, פאולו גסאניגה הארגנטינאי, חתם בטוטנהאם לחמש שנים.

* טוטנהאם הציגה באופן רשמי את בלם הרכש הקולומביאני מאייאקס, דבינסון סאנצ'ס.

שמועות

* על פי "סקיי ספורטס", ליברפול הבהירה לברצלונה כי אין טעם בהצעה האחרונה (138 מיליון ליש"ט) וכי אין בכוונתה למכור את פיליפה קוטיניו גם ב-150 מיליון ליש"ט.

* ב"דון באלון" מדווחים שפייר אמריק אובמיאנג, כוכבה של בורוסיה דורטמונד, שומר על קשר רציף עם זינדין זידאן לגבי הצטרפות אפשרית שלו לריאל מדריד.

* ארסנל לא מתייאשת מאופציית תומא למאר ותנסה להגיש הצעה נוספת למונאקו, בתקווה לצרף לשורותיה את קשר נבחרת צרפת.

* על פי "גאזטה דלו ספורט", מונאקו מתכוונת לרכוש את אנדראה בלוטי מטורינו במקרה שקיליאן אמבפה יעזוב לפריס סן ז'רמן. טורינו הציבה תג מחיר של 100 מיליון יורו על הסקורר האיטלקי.

* האם מילאן לא סיימה את מסע ההתחמשות שלה? באיטליה טוענים כי הרוסונרי רוצים לצרף בהשאלה את גז'גוז' קריכוביאק, קשרה הפולני של פריס סן ז'רמן.

* יובנטוס בוחנת אפשרות לצרף את קשר אינטר מרצלו ברוזוביץ' כמחליף אפשרי לקלאודיו מרקיזיו שעשוי לעזוב בינואר הקרוב.

* על פי "מדיה סט", רומא הציעה 25 מיליון יורו (פלוס בונוסים) לסמפדוריה כדי לרכוש את החלוץ הצ'כי פטריק שיק, שמוקדם יותר הקיץ העברתו ליובנטוס בוטלה בגלל כישלון בבדיקות הרפואיות.

* רוס בארקלי אמנם פצוע, אבל המאבק על שירותיו נמשך. צ'לסי מתכננת להילחם עם טוטנהאם, שמוכנה להציע לאברטון 20 מיליון ליש"ט.

* קריסטל פאלאס הגישה הצעה בסך 15 מיליון ליש"ט לטוטנהאם כדי לרכוש את הבלם האוסטרי קווין וימר.

* גם מוניר אל חדאדי, חלוצה של ברצלונה ששיחק בעונה שעברה בוולנסיה, מועמד להצטרף לפאלאס, אותה מאמן פרנק דה בור.

* ברוסיה טוענים שהאלופה ספרטק מוסקבה, שפתחה רע את הליגה הרוסית, הגישה הצעה לחלוץ מילאן אמבאיי ניאנג וממתינה כעת לתשובתו של הצרפתי.

פייר אמריק אובמיאנג שחקן בורוסיה דורטמונד. GettyImages
זידאן שומע? פייר אמריק אובמיאנג/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully