וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר בדמעות: "זה כואב, פספסנו הזדמנות אדירה". מליקסון בכה

שחקני הפועל באר שבע התקשו לעכל את ההדחה בפלייאוף ליגת האלופות, המאמן: "מאוכזבים, חסר לנו השפיץ של הנעל, אבל המדינה יכולה להיות גאה". בן ביטון: "תהיה טיסה קשה, הרבה מחשבות"

שחקן הפועל באר שבע מאור מליקסון. רויטרס
עוד אכזבה בפלייאוף. מאור מליקסון/רויטרס

חלום ליגת האלופות של הפועל באר שבע נגוז הערב (רביעי) בסלובניה, שם האלופה הישראלית הפסידה 1:0 למאריבור במשחק הגומלין בשלב הפלייאוף והודחה בעקבות 2:2 בסיכום. שער החוץ של מאריבור בטרנר עשה את ההבדל ושלח את אלופת סלובניה וקשרה הישראלי מרואן קבהא לשלב הבתים של ליגת האלופות בפעם השלישית, בעוד באר שבע תמשיך לחלום על הופעה היסטורית. ברק בכר ושחקניו יתנחמו שוב, כמו בעונה שעברה, בשלב הבתים של הליגה האירופית וביום שישי (14:00) יגלו מי הן שלוש היריבות הבאות.

שחקני באר שבע נראו שבורים בסיום, כשאנשי הצוות התקשו להקים אותם מהדשא. מאור מליקסון מירר בבכי, בעוד קבהא דאג בעיצומן של חגיגות העלייה לנחם מבאר שבע.

עוד בנושא:
הפספוס הגדול של הפועל באר שבע: הפסידה 1:0 למאריבור והודחה מליגת האלופות
פרס הניחומים של הפועל באר שבע: 6.34 מיליון יורו ואולי גם ארסנל או מילאן

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. רויטרס
רגשות קשים. ברק בכר/רויטרס

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר דמע בסיום ואמר בהתרגשות: "היה חסר לנו שער כדי לעלות, היינו קרובים, אבל רק עכשיו הסתיים המשחק. אנחנו ברגשות קשים, זה כואב. קשה לי למצוא את המילים עכשיו. היינו קרובים מאוד, נתנו הכול, עשינו את הדברים כמו שצריך במחצית השנייה. הגענו לשלושה או ארבעה מצבים וזה היה אמור להספיק. זה הכדורגל, היה חסר לנו מזל היום. השחקנים עשו דרך מופלאה ואנחנו נמשיך את הדרך הזה. קשה, זה כואב. התכוננו בצורה הכי טובה, עברנו קבוצה כמו לודוגורץ שהיא הרבה יותר טובה. זה סגנון אחר. עכשיו נשחזר את הדברים.

בכר המשיך: "פספסנו הזדמנות אדירה, זה הכדורגל ושער אחד עושה את ההבדל. זה עולם ומלואו. מה היה חסר? השפיץ של הנעל. הגענו לכמה מצבים מצוינים. שער אחד היה מעלה אותנו. אנחנו מאוכזבים. אנחנו מקצוענים ויש פה מועדון שלם וקהל אדיר שידחוף אותנו. כולם יכולים להיות גאים בנו, הקהל, העיר, כל המדינה. אני לוקח הרבה דברים חיוביים מהמשחק הזה. קיבלנו שער מוקדם ולמרות זאת הצלחנו להרים את עצמנו, השחקנים פה תפקדו ויש הרבה דברים שאפשר לקחת מהמשחק הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקני הפועל באר שבע. רויטרס
ייצאו מחוזקים? שחקני הפועל באר שבע בסיום/רויטרס

המגן בן ביטון סיכם: "מה אני יכול להגיד? כואב הלב, אנחנו מאוכזבים, רצינו וחלמנו על זה. האכזבה היא גדולה ואני לא אשקר. זה הכדורגל, הוא אכזרי. על שער אחד לא הצלחנו לעלות. אנחנו צריכים להרים את הראש כי יש עונה ארוכה, יש לנו ליגה אירופית. נצטרך להתחזק ואני מאמין שנצא מזה מחוזקים. התחושות קשות עכשיו, רצינו את זה מאוד והרגשנו את זה. יש ימים כאלה שהולך פחות. היו לנו כמה מצבים להבקיע ולא הצלחנו. הייתה תחושה שאפשר היה לעשות את זה. בעונה שעברה באנו בנחיתות משמעותית, אבל הפעם באנו עם תוצאה טובה מהבית. זה לא קרה ואנחנו מאוכזבים מאוד. זה בסדר להתאכזב ולהיות עצובים, אבל הליגה ארוכה ויש לנו גם את הליגה האירופית. אנחנו צריכים להסתכל קדימה, אין מה לעשות.

"כל הרגשות עכשיו, קשה לדבר על מה היה טוב ומה היה לא טוב. בשורה התחתונה לא הצלחנו לעלות. הצוות המקצועי ינתח הכול. איך נישן הלילה? תהיה טיסה קשה, הרבה מחשבות, אבל אנחנו פשוט צריכים להרים את הראש כמה שיותר מהר. יש לנו משחק חשוב מאוד בליגה ביום ראשון. זה הכדורגל ואין לנו זמן להוריד את הראש יותר מדי. לא יודע אם לא היה מגיע לנו לעלות. זה לא שהם נתנו פה הצגה מדהימה ולא היינו במשחק. היינו במשחק והשוער שלהם הציל אותם. צריך גם מזל ברמות האלה. שיחקנו נגד קבוצה טובה, שהדיחה אותנו על שער חוץ. אנחנו כן ראויים. נעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר בהמשך העונה ואני מקווה שבעונה הבאה שוב נגיע למעמד הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully