וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לקדנציה שלישית: דן מורי סיכם לשנתיים בבני יהודה

הבלם שהתיר היום את חוזהו בבית"ר ירושלים, חוזר לקבוצה שבה החל את קריירת הבוגרים שלו והוא יחתום רשמית בימים הקרובים. על מועמדותו של מורי לקבוצה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

דן מורי, הבלם שהתיר את חוזהו היום בבית"ר ירושלים, מצא קבוצה חדשה: השחקן בן ה-28 סיכם היום לשנתיים בשורות בני יהודה מחזיקת הגביע וחוזר לקדנציה שלישית במועדון הכתום. מורי, שעל מועמדותו לבני יהודה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, החל את קריירת הבוגרים שלו בבני יהודה, במדיה הוא רשם 123 הופעות בין השנים 2007 עד 2012 והיה מעמודי התווך שלה. מבני יהודה הבלם עבר לויטסה ארנהיים ההולנדית, במדיה הוא מיעט מאוד לשחק וחזר ב-2015 לבני יהודה במדיה שיחק עונה אחת.

בעונה החולפת מורי רשם 29 הופעות בבית"ר ירושלים, אך למרות שהיה שחקן הרכב שוחרר מהקבוצה וחזר שוב ללבוש את המדים הכתומים. מורי צפוי לחתום על חוזהו באופן רשמי בימים הקרובים. מורי אמר הערב לאתר הרשמי של בני יהודה: "אני שמח ונרגש לחזור לקבוצה בה גדלתי, משתוקק להתחיל לעבוד קשה כדי לעזור למועדון, מאחל לכולם עונה יפה ופורייה".

דן מורי, בני יהודה,. האתר הרשמי של בני יהודה, אתר רשמי
חוזר לזהובים. דן מורי/אתר רשמי, האתר הרשמי של בני יהודה

עוד בבני יהודה: הקרע העמוק עם הקהל שיוצא נגד ההנהלה נמשך. בכל סטטוס שהקבוצה מעלה בדף הפייסבוק הרשמי שלה האוהדים יוצאים נגד ההנהלה והעובדה שאתמול ישבו אוהדי הקבוצה ביציע המזרחי לא הוסיפה ליחסים הרעועים ממילא בין הצדדים. "לא נוכל לעשות קפיצת מדרגה בלי שהקהל יהיה איתנו", אמרו אמש בקבוצה מהשכונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully