וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: שחר הירש חתם רשמית במועדון

החלוץ שירד בעונה שעברה עם האדומים ללאומית ימשיך לשחק בשורות המועדון עונה נוספת. על המועמדות של הירש פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. החלוץ הברזילאי דנילו סיים את דרכו במועדון

שחקן הפועל תל אביב שחר הירש. האתר הרשמי של הפועל תל אביב, אתר רשמי
ממשיך באדום. הירש/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל תל אביב

החלוץ שחר הירש חתם היום (שלישי) רשמית בשורות הפועל תל אביב. על המועמדות של הירש לשורות המועדון האדום פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. הירש בן ה-24 אמור לשדרג את איכויות ההתקפה של האדומים שפתחו אמש את דרכם בליגה הלאומית עם ניצחון 0:3 במשחק החוץ מול הפועל ראשון לציון. עם זאת, לאחר המשחק הביע המאמן מוטי איוניר חוסר שביעות רצון מהאופן שבו שיחקה קבוצתו.

הירש הושאל להפועל תל אביב בינואר 2017 וכבש שני שערים ב-15 הופעות ליגה בקבוצה, עמה הוא ירד אשתקד לליגה הלאומית. העונה הטובה ביותר של הירש היתה ב-2013/14 כאשר הוא כבש 20 שערים ב-27 הופעות במדי הפועל עפולה בלאומית. הירש חזר לחיפה קבוצת האם שלו אך מיעט לשחק והושאל שוב ממנה להפועל פתח תקוה עמה הוא ירד ללאומית ורשם גם שש הופעות בהפועל רעננה בליגת העל.

עוד בנושא
שחקני בני יהודה מהללים את יוסי אבוקסיס, דן מורי צפוי לחתום
מכבי תל אביב ומכבי חיפה במרתון שיחות ופגישות בניסיון לסגור את סוגיית עטר
בית"ר ירושלים: לוריין מעכבת את שיחרורו של הבלם לינדזי רוז
פערים בין מכבי חיפה לבוזגלו, מכבי תל אביב ממתינה עם הצעה גבוהה יותר

במקביל הודיעה הפועל תל אביב על שחרורו של החלוץ דנילו מהמועדון. השחקן הצטרף בפגרת הקיץ, אך כעת הוחלט בצוות המקצועי לסיים את ההתקשרות עם השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully