וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה תתבע מניימאר 8.5 מיליון יורו, הערעור של רונאלדו נדחה

הקטלאנים הודיעו שהברזילאי צריך להחזיר למועדון את הכסף שקיבל כמענק חתימה על הארכת חוזהו בעונה שעברה. ההרחקה של הפורטוגלי נותרה על כנה: "מחוסר צדק לחוסר צדק. לא יפילו אותי"

עריכת וידאו: מתן חדד

ברצלונה הודיעה היום (שלישי) כי תפתח בהליך משפטי עם ניימאר ותתבע ממנו 8.5 מיליון יורו, זאת בשל מה שהם טוענים כהפרת חוזה. על פי הטענות של הקטלאנים, ניימאר צריך להחזיר למועדון את הסכום שקיבל כבונוס על חידוש חוזהו בעונה שעברה.

עוד בנושא:
גם ללא ניימאר, ברצלונה פתחה את העונה עם ניצחון
ניימאר: "מאוכזב מהנהלת ברצלונה, לאוהדים מגיע יותר"
צמד גדול של ניימאר ועוד בישול סידר לפ.ס.ז' 2:6 גדול

"בתביעה, המועדון דורש את הסכום שכבר שולם כבונוס על חידוש חוזהו בשל הפרת החוזה על ידו. זה 8.5 מיליון יורו ועוד 10 אחוזים", כך נכתב בהודעה של בארסה. הברזילאי, שעבר לפריס סן ז'רמן לאחרונה תמורת 222 מיליון יורו, פתח את העונה בצרפת מצוין וכבש שלושה שערים בשני המשחקים הראשונים שלו בקבוצה מבירת צרפת.

על פי הדיווחים, פריס סן ז'רמן אמורה להתערב בנושא ולקחת על עצמה את תשלום החוב אם אכן הברזילאי יחויב לשלם. ברצלונה, בינתיים, ממשיכה לנסות לרכוש את עוסמאן דמבלה מבורוסיה דורטמונד (שנעלם לקבוצתו, החרים אימונים והושעה) ואת פיליפה קוטיניו, שגם לא שיחק בליברפול מאז ההתעניינות בו מצד ברצלונה.

בפריס סן ז'רמן לא נותרו אדישים להודעה של ברצלונה והגיבו לתביעה הזו באתר הרשמי שלהם: "המועדון מופתע מהתביעה של ברצלונה. פריס סן ז'רמן, כמו ניימאר עצמו, כיבדה את כל החוקים וההוראות ואנחנו יכולים רק להצטער, שוב, מהגישה של ברצלונה".

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן עם קווין טראפ. רויטרס
מוכן לסוגיות המשפטיות? ניימאר/רויטרס

הערעור של רונאלדו נדחה

בית המשפט האדמיניסטרטיבי לספורט בספרד (TAD) דחה ערעור שהגישה ריאל מדריד בעניין הרחקתו של כריסטיאנו רונאלדו מחמישה משחקים לאחר שדחף את השופט במשחק הראשון בסופרקופה נגד ברצלונה. על פי הפסיקה העונש לא ישונה והכוכב הפורטוגלי ירצה את מלוא ההרחקה שנגזרה עליו.

"החלטה לא מובנת", אמר הפורטוגלי. "מחוסר צדק לחוסר צדק. לעולם לא יצליחו להפיל אותי וכמו תמיד, אחזור חזק יותר. תודה לכל מי שתמך בי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully