וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קרלוס טבס, חואן ורון ומריו גומז השתמשו בחומרים אסורים"

קבוצת האקרים רוסים פרסמה רשימה של 25 כדורגלנים שקיבלו היתר חריג לשימוש בחומרים רפואיים שונים במהלך מונדיאל 2010. לטענת ההאקרים בשנת 2016 כשלו 200 שחקני כדורגל בבדיקות סמים

שחקן נבחרת ארגנטינה חואן ורון. Gero Breloer, AP
גם הוא ברשימה. חואן ורון במונדיאל 2010/AP, Gero Breloer

קבוצת האקרים רוסים המכונה "Fancy Bears" פרסמה היום (רביעי) רשימה של 25 כדורגלנים מ-12 נבחרות שונות שקיבלו היתר רפואי להשתמש בחומרים האסורים בדרך כלל במהלך מונדיאל 2010. על פי הפרסומים ברשימה נכללים קרלוס טבס, חואן ורון, גבריאל היינצה ודייגו מליטו מנבחרת ארגנטינה. קבוצת ההאקרים טוענת כי היתר דומה קיבלו דניס אוגו ומריו גומז מנבחרת גרמניה, מאורו קאמורנזי ווינצ'נזו יאקווינטה מאיטליה ודירק קויט מנבחרת הולנד.

עוד פורסם באתר של קבוצת ההאקרים הרוסים כי במהלך שנת 2015 150 שחקני כדורגל ברחבי העולם כשלו בבדיקות סמים שנערכו להם ובשנת 2016 נכשלו בבדיקות 200 כדורגלנים נוספים.

קבוצת "Fancy Bears" נחשדת בעיני רבים במערב כזרוע של ממשלת רוסיה ששמה לה למטרה להביך ספורטאים מערביים. זאת על רקע גל הרשעות של ספורטאים רוסים בעיקר בענף האתלטיקה בשימוש בחומרים אסורים. על פי ההערכות ממשלת רוסיה משתמשת בקבוצת האקרים זו על מנת להעביר מסר לפיו גם הספורט במדינות המערב אינו נקי משימוש בחומרים אסורים.

עוד בנושא
ויין רוני: "בטוח שהחלק האדום של מנצ'סטר נהנה", אלן שירר בירך
הנשר שהפך לזאבה: אלכסנדר קולארוב חצה את הכביש ברומא ופתח בשמאל
בעקבות הפתיחה החלשה: מאיק ואלפורגיס פוטר מאימון אינגולשטאדט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully