וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מאריבור הדליקו זיקוקים מחוץ למלון בו הפועל באר שבע משתכנת

הלוחמה הפסיכולוגית החלה: האוהדים ניסו להעיר את שחקני באר שבע משנתם. בסלובניה מנתחים: "הישראלים משחקים כדורגל לא אחראי, שיר צדק הוא החוליה החלשה, מאריבור פייבוריטית לחלוטין"

מערכת וואלה!

אופטימיות במאריבור לקראת משחק הגומלין מול הפועל באר שבע הערב (שלישי, 21:45, ספורט 5) במסגרת פלייאוף ליגת האלופות. באר שבע אמנם ניצחה 1:2 במשחק הראשון באצטדיון טרנר, אבל הסלובנים משוכנעים שהאווירה הביתית (למעלה מ-12 אלף צופים אמורים למלא את היציעי) ושער החוץ היקר שכבשו במשחק הקודם נותנים להם עדיפות.

באתר Siol המקומי ראיינו שלושה שחקני עבר של מאריבור כדי לנתח את יחסי הכוחות לקראת המשחק, ושלושתם תמימי דעים: מאריבור פייבוריטית. אחד מהם הוא מרינקו גאליץ', שהופיע במדי מאריבור בשתי קדנציות שונות ובשנת 2000 אף היה על הצטרפות להפועל פתח תקוה. "הפועל באר שבע משחקת כדורגל חסר אחריות, לכן אני משוכנע שמאריבור תעבור אותה", הסביר. "אני אופטימי משום שאחרי המשחק הראשון, אני מתקשה לראות את באר שבע משחקת טוב יותר. ממאריבור, לעומת זאת, אני בטוח שאפשר לצפות להרבה יותר. הייתי אומר שהסיכויים הם 40-60 לטובת מאריבור".

עוד בנושא:

סגירת המעגל של ג'ון אוגו: שליחנו לסלובניה מדווח מההכנות של באר שבע
הפועל באר שבע תפתח עם שלושה בלמים, אלחמיד על חשבון איינבינדר
מאריבור: יסמין משאנוביץ' צפוי לפתוח נגד הפועל באר שבע במקום זהוביץ'

דרקו מילאניץ' מאמן מאריבור. מאריבור, אתר רשמי
מגיעים עם תחושת ביטחון. שחקני מאריבור מתאמנים/אתר רשמי, מאריבור

שחקן עבר נוסף, דאמיר פקיץ', הוסיף ש"הסיכויים הם 50-50 לדעתי, אבל עדיין אני נותן למאריבור עדיפות. היא משחקת בבית, היא מנוסה במעמדים האלה ולפי מה שראיתי במשחק הראשון, היא גם מוכשרת יותר".

גם קליטון בוזגו, ששיחק במאריבור באמצעו שנות ה-90 ותחילת ה-2000, טוען שמאריבור עדיפה. "אני מרגיש שמאריבור מוכנה יותר פיזית מאשר באר שבע".

בינתיים הלוחמה הפסיכולוגית של אוהדי מאריבור החלה כבר אתמול. במהלך הלילה הופיעו כמה עשרות אוהדי הקבוצה והדליקו זיקוקים ואבוקות מחוץ למלון בו משתכנת הפועל באר שבע, מתוך כוונה להפריע את מנוחת השחקנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully