וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויין רוני: "בטוח שהחלק האדום של מנצ'סטר נהנה", אלן שירר בירך

חלוץ אברטון העלה תמונה שלו חוגג מול אוהדי מנצ'סטר סיטי המתוסכלים את שערו ה-200 בפרמיירליג ועקץ אותם: "טוב לראות פרצופים מוכרים". שחקן העבר בירך: "הייתי בודד במועדון המאתיים"

ויין רוני, אברטון,. רויטרס, רויטרס
ציון דריך אדיר. ויין רוני/רויטרס, רויטרס

מנצ'סטר סיטי ואברטון נעלו אתמול (שני) את המחזור השני בליגה האנגלית עם 1:1 שכלל גם שחקן מורחק מכל צד, אך מי שגנב את ההצגה היה ויין רוני, שהפך לשחקן השני בהיסטוריה שמגיע ל-200 שערי פרמיירליג. החלוץ, שחזר הקיץ לטופיז אחרי 13 שנים מוצלחות במנצ'סטר יונייטד, כבש גם את שעריו ה-50 וה-150 בליגה נגד היריבה העירונית לשעבר, ולא שכח לעקוץ בסיום את האוהדים המתוסכלים של סיטי. רוני העלה לטוויטר תמונה שלו חוגג מולם וכתב: "תמיד נחמד לראות כמה פרצופים מוכרים".

עוד בנושא

אנגליה: מנצ'סטר סיטי ואברטון נפרדו ב-1:1, שער 200 בפרמיירליג לרוני
אנטוניו קונטה: "השחקנים הראו לי שהתשוקה מהעונה שעברה עוד כאן"
"מקלארן במכבי? זה כמו סטיבי וונדר כמורה נהיגה": באנגליה צוחקים על המינוי

ארבע שנים חלפו, התגובה של אוהדי סיטי לא השתנתה

רוני, שכבש את שער הפרמיירליג הראשון שלו בגיל 16, באוקטובר 2002 נגד ארסנל, רשם את ציון הדרך ההיסטורי במשחקו ה-462, לנגד עיניהם של מאמניו לשעבר במנצ'סטר יונייטד, אלכס פרגוסון וז'וזה מוריניו. "זה נחמד בהתחשב בהיסטוריה שלי ביונייטד", אמר בסיום, "ולעשות את זה במשחק חשוב עבורנו בשלב מוקדם של העונה, זה היה רגע נפלא. אני בטוח שהחלק האדום של מנצ'סטר נהנה מהשער שלי".

הוא זכה לברכות גם מאלן שירר, השחקן היחיד שמקדים אותו בטבלת מלכות השערים של הליגה (260), שכתב לו בטוויטר: "כבר הרגשתי בודד במועדון המאתיים, ברוך הבא ומזל טוב". רוני השיב לו: "תודה חבר, שמח להצטרך אליך".

מאמן אברטון רונלד קומאן החמיא לכוכב שלו בסיום: "רוני הוא עדיין השחקן הזה שכל מאמן צריך בקבוצה שלו, ועבור אברטון הוא פשוט חזר הביתה. יש לנו שחקנים צעירים, הוא מורה עבור השחקנים הללו. אנחנו רוצים לזכות בתארים ויודע איך לעשות את זה. הוא חכם ויודע מה הדבר הנכון לעשות בכל מצב. היה לו קדם עונה מוצלח, הוא התאמן הרבה ושיחק הרבה. זה מה שהוא צריך, כשירות גבוהה ושום ספק בנוגע לאיכות שלו".

פפ גווארדיולה, שטרם הצליח לגבור על אברטון בשלושה משחקי ליגה על הקווים של סיטי, לא רצה להתייחס בסיום לכרטיס האדום שספג קייל ווקר (הרחקה ראשונה במשחקו ה-200 בליגה). "שאלה הבאה בבקשה", אמר, "אני רוצה להגיע בזמן לבורנמות' (יריבת סיטי במחזור הבא)". למרות התוצאה, הקטלוני היה מרוצה מהשחקנים שלו: "הייתה הופעה טובה, דומה למשחק ששיחקנו אצלם בעונה שעברה (גם אז היה 1:1). יצרנו מצבים אבל לא סיימנו אותם. עשינו הכול והיינו מאוד מסוכנים בחסרון מספרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully